35 de Sfinti Ilii…

Cand eram adolescenta mi se pareau ca cei de 35-40 ani sunt deja batrani, mi se parea ca odata cu aceasta varsta se va schimba viata mea cu totul, ma gandeam ca voi fi total diferita de persoana care eram atunci.
Ieri am implinit 35 de ani.Nu-mi vine nici mie a crede, maica-mii cel mai putin ii vine sa creada ca are un „copil” atat de mare,pana si D. s-a mirat ieri cat de repede trece timpul.
Batrana nu sunt si nici nu ma simt a fi, veselia si nebuneala caracteristica nu mi-a pierit , ba din contra, a sporit :-), viata mea insa s-a schimbat.M-am schimbat mult si eu.Foarte mult.Ma gandeam zilele trecute unde a disparut omul acela de acum cativa ani.Desigur, sunt aceeasi persoana ordonata, responsabila, serioasa in multe privinte, dar sunt mult mai toleranta, accept cu mult mai multe lucruri, am invatat sa inteleg ca pe oameni daca vrei sa stai in preajam lor ii iei asa cum sunt sau nu-i iei deloc daca nu-i vrei, am inteles ca nimeni nu-si schimba ideile, principiile , conceptiile, nici macar atunci cand iubeste patimas, am invatat sa cer si sa astept cat mai putine de la oameni, caci sunt extrem de surprinzatori in cele mai neinsemnate situatii de viata,am invatat sa nu mai cer ceea ce asteptam odinioara cand eram cadru didactic de la copii,am invatat sa rad cu tot sufletul si cu toata fiinta mea la cuvinte spuse alandala, la fapte care pot enerva tare dar reactionand cu glumite salvam scanadaluri si proaste dispozitii, am invatat ca cel mai important este sa ai familia langa tine si ea reprezinta de fapt totul in viata asta, am invatat ca ceea ce nu pot face astazi se poate face si maine sau poimaine sau in oricare alta zi, am inteles ca Pusi este sensul si fericirea mea de-a trai, am invatat sa ascult orice mica chestiuta care odinioara mi se parea o banalitate, dar acum reprezinta o mare importanta doar pentru ca mi-o spune Pusicel, am devenit mult mai matura, am invatat sa iert dar nu inca sa si uit ceea ce am iertat,am invatat sa tac atunci cand odinioara ma flambam si ma agitam, am invatat sa raspund cu zambetul pe buze si cu vorbe bune celor care imi adreseaza rautati, am invatat sa nu ma mai intereseze nimic altceva decat familia, am invatat sa trec peste momente critice intelegand ca Dumnezeu nu ne lasa niciodata la greu si intotdeauna dupa vijelie, vine soarele si pe strada noastra, am inteles ca singura fericire si realizre absoluta in viata unui om nu o reprezinta nici portofelul burdusit, nici casele semete cu camere multe si goale, nici masinile stralucitoare care odata parcate noaptea in garaje nu pot mangaia suflete nemanagaiate, nici hainele de firma, nici plimbarile in locuri exotice nu-ti aduc satisfactiile si implinirea pe care ti-o aduce un copil reusit, sanatos perfect si destept.
La 35 de ani am o minune de baietel, un sot bun ca painea calda pe vatra, parinti care ma iubesc si ma sustin si multi, multi oameni de aproape sau de departe, care s-au gandit la mine si mi-au urat cuvinte minunate, din suflet spuse sau asternute pe taste, urari ce mi-au facut ziua de ieri mai frumoasa ca orice alt cadou primit.
Si a fost primul an in ultimii cinci cand nu a plouat, tunat si fulgerat.Iliuta pesemne s-a indurat de noi :-).
Am petrecut bland, incepand de joi, intai cu ai mei dragi, apoi cu ai mei colegi.Nu am avut tort, dar am avut caldura si iubire si flori multe de tot.
Va pup direct pe suflet dragii mei si va multumesc pentru tot!

7 comentarii la “35 de Sfinti Ilii…

  1. LA MULTI ANI, nu am stiut ca a fost ziua ta, scuze pt inatarziere. Sa ai parte de sanatate in primul rand, de fericire si multe impliniri pe toate planurile! Te pupam!

Lasă un răspuns

