Ceasul de apa calda, helpppp

In seara aceasta, eu citeam linistita cate ceva pe net, D. se uita la un reportaj la tv, Ayan umbla pe la baie de vreo 5 minute, noi crezand ca-si face nevoile si se spala pe maini ( mai nou nu mai vrea sa-l insotim la toaleta, se crede mare si vrea sa faca singur trebuirle mai mici sau mai mari ).
Deodata da buzna in sufragerie si alearga la D. urland cat putea:” Am facut o prostie mare si vreau sa vii sa vezi!”.M-am dus eu la baie si m-am uitat nevazand nimic din ce-ar putea parea o prostie maaaareeeeeeeee asa cum o descria el.Am intrebat contrariata cu o voce amuzata unde anume e prostia aia mare, moment in care Pusicel mi-a aratat dulapul de sub chiuveta.Nu m-ar fi dus capul nici batuta la asa ceva: a reusit sa rupa ceasul de la apa calda, a rupt atat sigiliul cat si ceasul.Inutil sa spun ca am ramas blocata, cum l-a dus capul sa umble la ceasurle de apa, de ce l-a rupt, ce-a vrut sa faca cu el ?Raspunsul lui a fost numai unul singur:” Asa am vrut eu, am vrut sa-l iau de acolo si sa ma joc cu el!” Mdeah…
Acum de unde iau eu alt ceas de apa?Nici nu mai stiu cine ni le-a pus, cine ni le-a montat, le avem de 1000 de ani montate acolo.Deci cine ma ajuta si pe mine cu idei de gasire a ceasurilor de apa?Cine imi vinde un pont unde gasesc mai ieftin o firma / persoana autorizata care sa-mi monteze doar un ceas la apa calda de la baie?
Uofff, asta asa ca bonus de weekend!
Iata si distrugatorul de repartitoare de apa :

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comentarii la “Ceasul de apa calda, helpppp

  1. Chemi si tu orice instalator…. trust me (sais the devil): se pricepe la „deflorari” 🙂
    Nu de alta, dar fix aceeasi chestie am reusit si eu s-o fac, chiar fara sa vreau: mi s-a parut ca s-a pus praf pe ceas, si m-am gandit sa-l sterg,., si can’ l-am sters… s-a desprins din chestia aia. De contorizat, contorizeaza, da’ s-a dus de suflet sigiliul, si rama aia care-l tinea fix, asa ca am optiunea de-a chema instalatorul a carui vizita ma costa in jur de 50 de lei, sau, pot oricand cumpara un SuperLipici, sa-l plasez in pozitie si… that will work. Si ma costa maxim 5 lei. Depinde de unde cumpar lipiciul….

  2. Daca locuiesti la bloc intreaba pur si simplu cine a facut lucrarile acolo. Administratorul intotdeauna stie.
    Sau poti sa-l cumperi din comert, montarea e relativ usoara si chemi firma doar sa sigileze.
    Si eu am patit-o numai ca am avut noroc ca cel mic invatase sa inoate cu bunicul la Constanta 🙂
    Apropo am ajuns la tine de pe linkul de pe blogul meu (stinga sus)

  3. In primul rand, zice a meu sot, trebuie sa-i anunti pe cei de la asociatie sau cei care citesc contorul de la compania de apa. Ei trebuie sa vina si eventual sa-ti puna un sigiliu.
    In al doilea rand, crede ca se poate pune la loc, cu putina atentie.
    Asta daca nu ati rezolvat intre timp problema.

  4. Am rezolvat cu ceasul, l-a lipit al meu sot de zici ca e nou nout.Nici nu se vede ca s-a umblat pe acolo 😀 Aseara insa, Pusi umbla iar pe la ceasurile de apa, dar acum am fost mega vigilenti 😀

  5. Cheama musai asociatia sa resigileze si cat mai repede ca te trezesti cu o amenda ceva. Si iti comunica ei cine le-a pus, ca probabil s-au pus pe tot blocul la fel.

  6. nu nu le-a pus de la asociatie, ni le-am pus pe cont propriu, s-a facut resigilarea, sunt ca noi :-D.merci de sfat, oricum!

Lasă un răspuns

