Alte ziceri

– Te rog sa te ridici de pe jos ca esti tare fonfait!
– Bine, acum stau pe vine sau merg pe varfuri?Cum sa fac?

Strig de zor la al sau tatic aflat in cealalta camera.Pusicel contrariat imi raspunde:
– Nu mai striga ca omu’ asta al nostru nu stie sau nu inelege romana…sau poate e surd ! 😀

Doamnele de la gradi au uitat sa-i aduca acasa picaturile de nas.Nervoasa ma rastesc la Pusicel si-l intreb de ce nu le-a amintit doamnelor sa-i puna picaturile in ghiozdan.El se uita serios la mien simi raspunde sec:
– Vai, vai, eu atata le-am spus, dar nu pot sa le si bag in cap ce le vorbesc ! 😀

La baie s-a oprit apa calda si-l trimit pe al meu consort sa intrebe la administratie ce se intampla cu apa si mai ales cand vine.
Pusi ii striga tare , pe palier, in urma-i:
– Spune-i ca eu fac caca des si trebuie sa ma spal la fundic, am nevoie de apaaaaaaaaaa caldaaaaaa si sunt si racit !

Ii explic ca a racit la gradinita ca sta mereu pe jos si se joaca acolo.Se uita cu o mina straina la mine si mi spune:
– Ma trimiti la gradi sa stau ca un mos sau ma trimiti sa ma joc?Copiii se joaca pe jos, mamele si tatii stau la birou pe scaune si mosii stau numai jos pe scaun.Acum sunt mic !

Mdeah…filosofii de 2 ani si 9 luni 😀

2 comentarii la “Alte ziceri

  1. Deci… criminal de destept e piticul tau!! Eu ma minunam de al meu daaaar recunosc cinstit ca l-a luat pusicel la vorbele de duh. Exista o asemanare mare intre ei in ceea ce priveste vorbaria si „filosofeala” (asa or fi toti cei nascuti spre sfarsit de mai? :)) dar avand in vedere ca al tau e mai mic cu un an, il declar DELICIOS!!!
    Va pup si multa sanatate va doresc :*

Lasă un răspuns

