Ziceri

– Mami, ai vazut cum erau artificii acolo unde sunt multi patinezi?
– Ce sunt mami?
– Patinezi !!
Stau si ma cuget, ce sunt oare patinezii?!
– Patinezi, mami, adica oamenii care sunt pe gheata.

Pentru prima oara a gustat muraturi.
– Ei, iti plac morcoveii si conopida murata?Iti plac muraturile?
Cu o fata de mare satisfactie imi spune:
– Mhmmm, sunt delicioase!

– Mami, vreau neaparat niste cremezemi sa mananc si eu.
Niste ce?
-Cremezemii aia de pui care a avut tati.
Stau si ma gandesc ce or fi oare cremezemii?De unde s-o apuc cu acest cuvant?Am lasat-o balta o perioada…
Azi dimineata D. a mancat cremwursti , moment in care Pusicel s-a trezit urland:
– Vreau cremezemii astia sa-i gust si eu, vreau neaparat sa mananc cremezemi!

La masa, mancam mancare chinezeasca.
– Mami, mancarica asta pisca limba foarte tare, imi trebuie o bere sa beau, ca sa nu mai usture.

Dupa masa imi spune zilnic:
– Sarut mana pentru masa, a fost mancarea gustoasa si bucataroasa mea foarte dragastoasa. Asa-i ca esti bucataroasa mea si eu sunt bucatarosul tau?

2 comentarii la “Ziceri

Lasă un răspuns

