My lullaby

Dintre toate cantecele de leagan pe care le-am auzit eu vreodata, asta este preferatul meu ever.

Toate instrumentele cu coarde imi merg la suflet, dar, pentru totdeauna, vioara va ramane iubirea mea profunda.Este magica, se aude intr-un anume fel , urechile mele o percep ca pe un balsam al sufletului.
Ayan a mostenit urechea muzicala a intregului meu neam matern „de lautari ” – si cand am spus ca-s din neam de lautari nu am insinuat ca suntem tigani!, ci muzicieni, pe un arbore genetic destul de ramificat, de la compozitori pana la instrumentisti si cantareti,profesori universitari si profesori la licee de muzica de elita din tara, absolut toti conservatoristi, cu premii, diplome si realizari internationale – precizez asta pentru ca maica-mii i-au ajuns la urechi de la anumiti cititori ai blogului ca scriu ca suntem tigani 😀 .
Revenind la Pusicel, daca ii pun sa asculte muzica sta nemiscat si savureaza muzica.Nu exista data in care sa mergem la maica-mea ultimamente ( de vreo 3-4 luni ) si sa nu se puna la pian sa zdrangane cu patos clapele care-i suna si lui intr-un mare fel de cere mereu „sa invat odata si eu pianul asta ! ” 🙂
Ascultam Brahms mereu si nu incetam si eu si el sa ne minunam de frumusetea acestor acorduri si de incredibila inspiratie pe care au avut-o niste semeni de-ai nostri ca sa asterne pe un portativ asa ceva.Daca asta nu-i un har divin, atunci e doar o minune dumnezeiasca sa poti compune asa!

Lasă un răspuns

