Metamorfosis

Atunci…

si acum…

Au fost atatea si atatea clipe minunate intre momentele de atunci si acum incat am impresia ca suntem impreuna de 2 vieti si nu numai de aproape 3 ani.Cu siguranta intr-o alta viata am fost tot impreuna, altfel nu-mi pot explica cum de sunt capabila sa iubesc un omulet mai presus decat tot ce am trait eu vreoadata, mai preus de mama, tata, oameni cu care am crescut si de care nu ma pot dezlipi, mai presus de cer si de pamant, de lumina sau de intuneric, de cladsura sau de frig, de oboseala sau de odihna, de tristete sau de bucurie, mai presus de viata mea, a lui D, a tuturor.Il divinizez, e ratiunea mea de-a trai si ma tot intreb daca as mai putea fi capabila si a doua oara de asemenea sentimente miraculoase care s-au ferecat inauntrul meu odata cu aparitia lui Pusicel.
Te ador galuscuta mica si zapacita, te iubesc la nebunie zambarici care-mi inseninizei fiece inceput de dimineata si adormim strans imbratisati in fiece noapte.Te iubesc fara comparatie razulici care-mi pupi fiecare deget de la maini in timp ce-mi spui ca ” esti pisica mea cea mai iubita si frumoasa mea si mami a mea frumusica si iubita!”.La nici 3 ani ma faci sa simt ce nu m-a facut nimeni niciodata sa pot simti.Te ador Pusilici gdilici 😀 !!

5 comentarii la “Metamorfosis

Lasă un răspuns

