O prajitura cadou, mare cat un suflet !

N-am mai fost premiata de foarte mult timp.M-am bucurat de acest premiu, mai cu seama ca vine din partea unei mamici tare dragi mie,mamica pe care o admir cu tot sufletul meu pentru multe chestii pe care le-am descoperit din scrierile sale.
Asadar, Loredana m-a premiat cu o prajitura de suflet.

Premiul vine la pachet insa si cu trei întrebări:
1. Care este rețeta voastră preferată de mâncare postată pe blogul vostru?
Eu nu prea postez retețe pe blog, mi-e lene s-o fac, mi-e lene sa fac poze cand fac mancare.Imi place sa stau singura cand gatesc, sa imi organizez totul si in acelasi timp sa gatesc curat cum spun eu.Dar de pe blog reteta cea mai buna mi se pare cea de mancare chinezeasca.
2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?
Cozonacii ca la muma lui Ayan 😀
3. Ce mancare credeti ca nu ați încerca niciodată să mâncati?
Hmm, eu prin definite sunt o gurmanda maritata cu un alt gurmand si cu un plodisor care se dovedeste a fi si el exact ca si ai sai parinti.Dar in lumea asta , prin toate bucatariile din care as avea ocazia sa dau o raita culinara, in veci nu as gusta sobolani, soareci, reptile, broscaraie, serparaie si alte specii de genul.Oricat de gustoase ar fi nu as putea pune gura pe asa ceva, psihic vorbind, as fi terminata de greata.
Trimit si eu premiul mai departe la oricine vrea sa-l mai primeasca si are chef de scris despre asa ceva.

Lasă un răspuns

