Chec cu nuci si stafide

Deseori in seri tarzii de iarna fac pentru baietii mei cate un chec cu nuci si stafide, pentru ca iese o nebunie, se face rapid si nu este deloc costisitor.
In seara aceasta si-a adus aminte D. de chec si cu glas mieros s-a oferit sa ma ajute la prepararea acestuia.Rapid ne-am mobilizat toti ( chiar si Pusi a stat in bucatarie ajutand cu mancatul compozitiei 😀 ) si in jumatate de ora a fost gata checul.
Ingrediente:
200 gr zahar
100 ml ulei
2 oua
100 ml lapte
300 gr faina
1 pachet praf de copt
200 gr cacao
100gr stafide
esenta rom
nuci
Mod de preparare:
Se freaca albusurile cu zahar pana se fac spuma, galbenusurile cu uleiul frecate peste care punem praful de copt si laptele.Peste albusul spuma turnam in ploaie faina si apoi galbenusurile cu lapte si ulei.Amestecam bine cu mixerul maglavaisul si il turnam intr-o forma de chec in care am pus hartie de copt in prealabil.
O parte din maglavais il amestec cu o lingura de cacao, amestec bine sa se omogenizeze si asez in forma peste cel dinainte pus.
Pe partea din mijloc a formei unde este portiunea de cacao asez nucile si stafidele si-l dau la cuptor pret de 20 minute ca sa creasca si sa se rumeneasca.
E un deliciu, incercati-l !

Această prezentare necesită JavaScript.

5 comentarii la “Chec cu nuci si stafide

  1. Lipseste cantitatea de lapte….. M am apucat de facut si mi a iesit acolo ceva, dar nu ce trebuia :))) Oricum e bun la gust, eo i am pus si niste ciocolata :D. Aaa ,sigur 2 oua trebuie? Ca mie nu mi au fost de ajuns, si d-acolo se duse-se dracului reteta. Da data viitoare o sa mi iasa mai bun ca al tau :D.
    Va imbratisez cu mare dragggg!!!!

  2. @MIha si Silvia: am uitat sa scriu si cat lapte ca eram in viteza :-D. 100ml lapte trebuie, doar 2 oua si iese tare , tare bun!

Lasă un răspuns

