Weekend la Moeciu de Sus

In luna ianuarie nu prea am mai ajuns sa postez pe blog deoarece oboseala m-a cuprins, seara cand vin de la job sunt arhi-saturata de calculator si de tot ce inseamna internet,in weekenduri nu stiu ce sa fac mai intai ca sa-mi pot termina treaba mai repede si sa fac intr-o zi ( respectiv sambata) tot ce nu ajung sa fac intr-o saptamana intreaga.Iar duminica…mmmmmm…duminica zac in pat si ma uit la filme,vad multe filme frumoase de care m-am privat o buna perioada pana a crescut Pusicul.Mi se pare ca weekendul trece ca o rasuflare mai adanca si nu apucam sa facem mai nimic.
Insa, in tot acest ritm alert, am reusit acum 2 saptamani sa ne smulgem din nebunia Bucurestiului si sa dam o fuga la munte.Mi-am dorit din septembrie sa pot evada o sambata si o duminica din oras, sa vad toamna ce culori nebunesti imbraca natura la munte, sa stau si sa-mi trag sufletul in mijloc de natura tomnateca.Nu am ajuns intai din cauza faptului ca nu aveam bani, apoi pentru ca nu am mai avut niciun chef sa merg la munte cand stiam ca sunt jobless si ulterior dupa ce m-am angajat am fost o luna si ceva arsa ( atat am tras cu nenorocirea aia de la apa fiarta cazuta pe mine !).De Sarbatori nu am avut concediu,apoi am intrat iar in valtoarea programului zilnic, super stresant si incarcat.
Acum 2 saptamani imi intreb intr-o doara un coleg plimbaret daca stie vreo pensiune faina la Moeciu.Noi am fost in Moeciu de multe ori dar nu am fost cazati acolo niciodata.Ii spun ca ma bate gandul sa dau o fuga intr-un weekend la munte, sa vada si copilul asta al meu zapada pe anul asta ( cine stia atunci ca va veni omatul asta in Bucuresti ?! ) , sa facem o bulgareala si un sanius.
Imi da site-ul asta sa caut pensiuni, a doua zi imi spune si el si sefa-mea ( una dintre multii sefi pe care ii am in companie 😀 ) ca vor si ei la munte, batem palma si incepem sa sunam la pensiuni.Totul ocupat, full, ca doar era Revelionul pe stil vechi si toti credinciosii de acest rit erau in par pe Valea Prahovei si la Bran.
Gasim finalmente o pensiune unde m-am simtit fix ca acasa.Am avut acces la bucatarie, camere mari si curate luna, bai cu apa calda si curatenie ca-n paharul de sticla, caldura, oameni draguti si primitori, bucatarie mare si complet utilata, curte imensa ferita de masini si de drumul principal, acces usor din drumul principal.
Pensiunea Casa Gyulia din Moeciu de Sus este pe lista mea de recomandari la ASA DA !!
Am plecat din Bucuresti vineri seara dupa serviciu,in jur de 18:30 era ceasul cand am parasit Pipera, am ajuns la Moeciu fix dupa 3 ore si la ora 21:40 eram deja in camera calduroasa cu-n pat imens care ne imbia la odihna.
Cele 2 zile de aer curat, sanius, bulgareala, friptureala pe disc si vin si tuica fiarta ne-au priit si ne-au remontat pregatindu-ne pentru un an nou lung si speram si plin de lucruri bune.
In februarie am zis ca mai repetam figura, nu stiu daca in aceeasi formatie, noi trei insa sigur mai bagam o iesire la aer curat, dar dupa ce trec gerurile astea si se mai dezmorteste putin.
Aventura ne-a costat ieftin, cazarea 120 ron, motorina ne omoara ( bat-o sfantu’! ), undeva la 250 ron,carnea toata a fost 60 ron partea noastra.Daca nu ar fi cheltuiala cu motorina ar fi parfum o iesire d-asta la munte cu numai 200 ron tot weekendul.
Data viitoare poate luam trenul ( sa vedem unde va fi destinatia ), ca sa vada si Pusicel cum e cu trenul( cu metrou, troleibuz, tramvai, autobuz, masini mici s-a plimbat ).
Pana la o data viitoare insa va sfatuiesc din suflet, daca aveti cumva de mers la munte, daca va doriti un weekend sau mai multe intr-o zona superba si linistita cum este Moeciu, nu ezitati sa mergeti la Casa Gyulia unde cu bani putini stati la comfort si la caldurica in toate sensurile cuvantului.

Această prezentare necesită JavaScript.