La mulţi ani 2012 !

Primul post de pe anul 2012 este unul plin de voiosie , optimism si fericire.Exact asa cum am pasit in acest an.M-am simtit extrem de bine de Revelion, am pasit in noul an razand cu gura pana la urechi si sper ca tot anul sa ne fie unul pe masura veseliei noastre.Schimbarea dintre ani ne-a prins cu masa imbelsugata, cu paharele pline si cu artificii in maini, ne-a prins veseli si plini de dorinte care mai de care mai optimiste.Ne-a prins pe toti intr-o uriasa imbratisare, ne-a prins cu saruturi sub vasc si promisiuni de mai bine.Desi acasa facut, acesta a fost unul dintre Revelioanele la care m-am simtit cu adevarat bine si in care am pasit in noul an asa cum mi-am dorit.
Anul trecut , de Revelionul trecut am plans, motivul nu mai are nicio importanta, dar intregul an am tinut-o intr-un plans.Se spune din batrani, ca ceea ce faci in noaptea dintre ani, asa cum te gaseste noul an, asa iti va merge in toate cele 365 zile ce vor veni.Si ne-a gasit cu lenjerie rosie, cu bani multi in buzunare, cu vasc la usa, cu dans si muzica dar mai ales cu zambete si ras pe buze.Asta-i cel mai important.Si ne-a gasit impreuna pe toti !
Petrecerea nu a durat pana la ziua, din motive de copil obosit mort, dar care a rezistat glorios pana la ora 2 a.m.Si care s-a bucurat nemasurat de tot ce a vazut si a constientizat anul acesta de Revelion.
De cand il avem pe Pusicel si facem toate revelioanele acasa, asta a fost cel mai reusit, fericit si implinit moment la trecerea dintre ani.
Incepem invers cronologic cu fotografiile:

Revelion 2011 – 2012

Revelion 2010- 2011

Revelion 2009 – 2010

Asadar, noul an sa va aduca tuturor starea de bine pe care o simt eu la inceput de an, sa ne scriem mult si multe lucruri bune si de bine, sa ne mearga totul struna in 2012 !

4 comentarii la “La mulţi ani 2012 !

  1. Ce frumos! Eu cand ma uit inapoi ma ia cu ameteala, la cat de mici erau fetele si noi cat de tineri…noi am sarbatorit al 11-lea Craciun si Revelion impreuna. 😉

  2. La cat mai multe impreuna, nu-mi vine sa cred ca sunteti de atata vreme unul langa altul.Va admir si imi sunteti tare dragi !

Lasă un răspuns

