43

De cand am pasit in 2012 o tinem intr-o sarbatoare continua, Revelionul, ieri am fost la un sf.Vasile unde ne-am veselit pana-n noapte, azi sarbatorim acasa, dar e o zi foarte importanta pentru noi, e ziua lui D.
Nu am scris niciodata cum a fost cu D., cum ne-am cunoscut, iubit, placut, mutat si luat, desi la vremea casatoriei noastre civile presa a scris despre asta aici.Mi-e lene sa mai scriu si eu inca o data intreaga poveste desi ea este cu mult mai ampla si mai romantata, clipele pentru care m-am hotarat sa spun un DA hotarat sunt mult mai complexe si mai frumoase dar articolul ala sintetizeaza destul de bine povestea, pe scurt.
Se spune ca o iubire dureaza 3 ani, nu stiu daca doar 3 ani ca eu il iubesc tare de tot pe omu’ asta al meu si-au trecut mai mult de aia 3 ani, si o fac nu pentru ca uite in clipa asta mi-am amintit ce a facut el pentru mine in ultimele luni de sarcina, de la spalat , imbracat, incaltat, mi-a dat sa manance in gura, ma urca in masina in brate ,etc., la spital a stat cu mine zi si noapte in salon ajutandu-ma continuu si mirand astfel prin comportamentul lui intreg personalul din spital cat si pacientele, nu pentru ca atunci cand ne-am cunoscut mi-a spus sa pun degetul pe harta oriunde in lumea asta mare si el ma duce acolo unde vreau si visez eu, nu pentru ca am trecut amandoi prin greutati mari in anii astia, am pierdut mult de tot si ne-am ridicat din propria noastra cenusa, nu pentru ca m-a ajutat mereu cu Ayan si nu mi-a spus niciodata ca nu mai poate desi uneori era ajuns la capatul puterilor, pentru ca e de acord cu toate tacanelile mele desi unele stie foarte bine ca nu ar fi ok sa le facem,nu pentru ca nu e genul ala care umbla „la bere cu baietii” lasandu-ma singura in casa cu catel, purcel, copil, etc., nu pentru ca la absolut toate ocaziile speciale imi aduce flori si un cadou oricat de mic, nu pentru ca face curat, spala vase, calca , face cumparaturi cu mine, imi da absolut toti banii pe mana fara sa ma intrebe macar o data ce am facut cu ei, ci pentru ca il vad la fel de misto ca-n ziua aia de 9 martie, pentru ca ii iubesc mirosul si exista o chimie perfecta intre noi, pentru ca are cel mai misto zambet si cele mai frumoase degete pe care le-am vazut eu vreodata, pentru ca la varsta lui deseori ma intreaba lumea daca are 3 si ceva de ani facandu-ma sa fiu mandra de el, pentru ca mi-a facut cel mai frumos si mai reusit copil ever, ca-i place sa dormim in fiecare noapte imbratisati si de ani de zile nu a sarit nicio seara fara sa ma pupe de noapte buna, ca ma pot alinta cat vreau eu si cum vreau eu fara sa spuna nimic, ca e plimbaret si merge in orice loc , cu oricine fara sa comenteze, ca nu vorbeste mult si deseori lumea il crede mai mototol probabil, dar el este spirt, observa tot si apoi acasa ne amuzam copios pe aceasta tema, ca nu ii place sa socializeze mult si despre familia lui nu povesteste nimanui nimic nici de bine, nici de rau, ca e super tehnic si ca are o cultura vasta din toate domeniile, ca respecta femeia, familia si tot ce inseamna institutia casatoriei, ca e mereu de partea mea indiferent ca-i vorba de straini sau de cei din familie, ca de fiecare data cand am plans mi-a sters cu dosul palmei lui lacrimile mari si mi-a mangaiat fata ca unui copil mic si prostuc, ca ma face sa rad tare de tot cand sunt trista, ca ma sustine mereu si-mi da aripi sa pot zbura deasupra viselor mele, ca ma protejeaza mereu si ma simt ocrotita, ca stiu ca daca am nevoie de el oricand el este aici pentru noi, ca e tatal copilului meu, ca m-a iertat mereu cand nedreapta fiind mi-am urlat pasul in gura mare prietenilor vorbindu-le de probleme ce nu trebuiau spuse , ca l-am acuzat pe nedrept de unele fapte pe care nu le-a facut niciodata si totusi nu mi-a reprosat niciodata nimic si nici nu mi-a aratat mahnirea din sufletul sau facandu-ma doar sa inteleg ca am gresit si sa ma caiesc singura,si mai ales , mai ales il iubesc pentru ca …
pentru ca E AL MEU , la bine si la rau, la greu si la usor, in nevoie si in bucurie, in tristete si in fericire, in saracie sau in bogatie,aici sau in orice alt loc din lume, acum si de-a pururi. La multi ani tati, te iubesc mult de tot si sa-mi traiesti intru’ multi ani fericiti alaturi !

22 comentarii la “43

  1. Sa fie sanatos si sa va traiasca o mie de ani,se vede treaba ca e un capricorn adevarat :)))).va pupam cu drag. P.S eu sunt capricorn cu sot rac:))))soarta….

  2. @didutia: multumimn mult, 😀 de ce se vede treaba ca e capricorn? 😀 din care toate alea insirate acolo se defineste mai bine capra? va pupam

  3. La multi ani, ai scris tare frumos, impresionant. Sa traiti fericiti pana la adanci batraneti.

  4. toate cele insirate(care sunt numai de bine)se regasesc in profilul standard al capricornului,din pacate,eu, nu le am pe toate,de aceea am zis ca e un capricorn adevarat.La multi ani!

  5. La multi ani, sanatosi ,fericiti, plini de bucurii si inconjuratii numai de iubire si prieteni adevarati.

    P.S. arata fenomenal Ayan !!!!!

  6. @didutia: din cate imi dau eu seama, tu esti la granita cu sagetatorul deci ai si anumite trasatuiri ale sagetatorului banuiesc eu :-D.pup

  7. @silvia: importanta este sanatatea si intelegerea, prietenii…mai putin, oamenii se schimba continuu.multumim mult si va pupam!

  8. Va admir tare, tare mult. D. la multi ani! sanatate, fericire si noroc si sa nu te schimbi niciodata. Mai rar asa barbat. Amira sa iti traiasca sotul si sa va iubiti si la 100 de ani la fel ca-n prima zi.

  9. @mirunaelia: saru’mana mult, eu cred ca mai tine si de femeie,cum il „educa” de la bun inceput, daca-l inveti sa fie servit in varful patului si sa-i fi o sclava , asa il vei avea.Dar…e vorba si de aluatul din care este facut.Sunt oameni care nu se pot „modela” nicicum.te pupam cu drag

  10. @Dani: multumesc frumos, el nu e mare mester in cuvinte,dar in fapte ma intrece cu mult prin a-mi arata ce simte el pentru mine !

Lasă un răspuns

