Vrăbiuţa

Filmuletul acesta pe mine m-a facut sa plang.Ne purtam uneori atat de urat si de nedrept cu ai nostri,suntem atat de nervosi, de iritati si de stresati de tot ceea ce astazi inseamna lumea si viata noastra incat uitam prin cate greutati, probleme au trecut ei cand erau ca si noi si cat de greu ne-au crescut ei la randul lor.Azi, parinte fiind la randul meu, plang cand imi dau seama de cate ori am procedat gresit fata de parintii mei cand a fost sau nu vorba de-o simpla vrabiuta.

10 comentarii la “Vrăbiuţa

  1. Banuiesc ca dupa filmul asta au copiat aia de la cosmote reclama cu fluturele 🙂 E mult mai impresionanta asta, oricum, mai bine realizata.

  2. Intr-adevar te emotioneaza filmuletul si nu ai cum sa ramai indiferent.Mai ales daca stii ca asa s-a intamplat cateodata si in cazul tau. Si pun pariu ca majoritatea dintre noi ne-am tratat asa parintii la un moment dat.

  3. @Laura: acum ca mi-ai spus am cautat si eu reclama cu fluturele de la cosmote, nu o stiam, este identica, au facut clar copy- movie :-D.M<a bag si eu la concursul tau dar pe 1 decembrie postez ca acum n-am timp nici sa respir, u know whyyyyyyyy 😀 !!

  4. da, mai frumoasa ca varianta cu fluturele. dar sa stiti ca n-au copiat, ci au platit ‘scenariul’, ca sa zic asa.

  5. @luminita: dedesubturile astea nu le stiam, nici macar reclama cu fluturele nu am stiut-o, eu am vazut-o ieri si m-am gandit ca au copiat-o pur si simplu fiind tot greci 😀

Lasă un răspuns

