Monchhichi

Nu stiu cati dintre voi va mai amintiti de niste papusi – maimute, care mie personal mi-au incantat copilaria, de Monchhichi.Le-am descoperit prima data la o matusa de-a mea care calatorea mult in strainatate si mi s-au parut un deliciu.Fata lor mica si hazlie, felul in care erau imbracate si intreaga lor infatsiare reprezenta o mare atractie pentru mine.
Am plans si m-am rugat cat am putut de-ai mei sa-mi cumpere de prin strainataturi pe indragitele mele Monchhichi si in sfarsit , cand am primit in dar 2 maimutele am fost cel mai fericit copil.

Papusile Monchhichi au fost create in anul 1974, in Japonia de catre Koichi Sekiguchi.Papusa a avut un succes rasunator in Japonia si datorita serialelor tv, de desene animate „Futago no Monchhichi” .Ulterior, exportul papusii a inceput in anul 1975 si a fost adoptata de toate tarile din vestul Europei si de Australia, numele fiindu-i schimbat in functie de tara, de exemplu, in Franta o numeau simplu „Kiki”, in Italia „Mon Cicci” si-n U.K. o numeau „Chicaboo „.In State a ajuns in anii 1979, inca se gaseste pe piata marilor retailer din U.S.A. si este inca o mare incantare pentru cei mai mici.
Seriale de desene animate cu Monchhichi s-au facut in toata lumea, in diverse limbi, exemplul de mai jos stand marturie vie :

8 comentarii la “Monchhichi

  1. Sunt superbe papuselele. Noi nu avem, nici nu le-am vazut. am vazut doar desenele.
    la noi personaje foarte cunoscute afara si mai batrane decat mine, cum ar fi Dora, Hello kity, au aparut numai de putini ani.
    sa speram ca vor aparea si maimutelele astea simpatice.

  2. @andreea nedelcu: in varianta alba chiar nu am vazut niciuna, mai mult maronii si negre, ar fi super daca ai gasi-o sa-i faci o pic.

  3. @Loredana: nu cred ca mai apar acuim in tara dupa atata amar de vreme, dar cine stie cui ii vine ideea sa le aduca?Si nu am reusit sa-ti scriu acum cateva zile pe blogul tau dar am vrut sa-ti urez din suflet o zi la spa superba!!!

  4. Nu le baga inseama, doar se uita, il intreb daca ii plac, imi spune ca da, se stramba un pic in semn ca sunt dragute si atat, ALTCEVA la rand.

Lasă un răspuns

