Clonţoasa

Azi ma simt de parca m-a tinut cineva in pumni toata noaptea, sunt franta de oboseala.Nu mi s-a intamplat niciodata sa stau intreaga noapte treaza – da, stiu, sunt o mama super norocoasa – de cand am renuntat la clubareala si la pierdut nopti brambura prin oras.Fratilor, atunci aveam alta rezistenta, poate si alta determinare, naiba stie, cert este ca acum ma simt de parca m-a calcat un tren.
Au mai fost nopti in care Pusicel a fost bolnav tare, cu febra mare dar tot prindeam 1-2 ore de somn pe noapte, nu ca acum.Aseara ne-am bagat in pat pe la ora 22, ne-am uitat putin la tv si energicul si vorbaretul din Pusicel amutise.Statea bleg si mi s-a parut cam cald pentru temperatura din camera.I-am pus termometrul si avea 37.8C, ceea ce nu o consider febra.Am atipit si eu si el, s-a dus apoi in patutul lui si am crezut ca voi dormi linistita.La nici o ora de la toate acestea un plans groaznic m-a trezit, initial buimaca de somn am crezut ca visez si nu am percutat.Dar Pusi urla de plans si ma striga :” mami, mie mi-e taie iau!”.Am luat puiucul mic in brate si de acolo pana de dimineata n-am pus geana pe geana,,nici eu si nici el.Mi-a spus initial ca-l doare burta, apoi ca-l doare capul, ca-l doare gatul ca in final sa ajungem la masea.Eu l-am tot pipait zilele astea in gura, la gingii, fiindca a avut iar eritem fesier si scaune moi, semn clar de dinti iesiti, am vazut gingiile umflate dar nu mi-am dat seama unde-i da maseaua.Azi noapte am simtit in dreapta sus coltii maselutei.A iesit clontoasa si a omorat copilul cu durerea pe care i-a pricinuit-o.Pe la ora 5: 30 mi-a facut si un puseu de febra ( 38.6 C) si atunci i-am dat Ibalgin care i-a calmat si durerea de la gingie.Aveam in casa si niste Gengigel si i-am aplicat local si la ora 6 , in sfarsit, cand D. pleca voios la munca , eu si Pusi ne bagam la somn.Dar a strapuns clontoasa gingia si sper sa se termine cu starea proasta si durerile.

4 comentarii la “Clonţoasa

  1. @salmi: vad ca e momentan ok, a inviat dar nu prea vrea sa manancem e si normal la ce umflatura are in gura !pupici si de la noi

  2. Cum mai sta situatia cu maselutele?
    Lui Alexandru ii dadea bunica lui sa molfaie coaja de paine.Uneori ceapa verde , partea verde…molfaia la ceapa aia si o tragea pe gingie cu atat aplomb , de ziceai ca era plin de nervi….
    Pup si eu micutul si sa scape de problema asta!

  3. @Ana Maria: crezi ca faptul ca nu asculta deloc se trage de la maseaua aia??
    Vad ca in afara faptului ca are probleme cu burtica nu prea mai are altceva.pupam

Lasă un răspuns

