Cum sărbătorim de Halloween

Ieri am fost la cumparat dovleacul, l-am adus acasa, D. l-a spalat, scobit si decupat, eu l-am pictat si Pusicel ne-a dat de sase sa nu vina vrajitoarele sa ni-l fure.La sfarsit, am avut un rezultat haios, avem si acum o lumanarica care arde molcom in dovleacul nostru de Halloween.
Ne-am bucurat mai mult noi , adultii, decat iubitelul mic care nu stie inca semnificatia sarbatorii si nici nu a putut sa scobeasca el, efectiv, dovleacul.La anul si-n anii ce vor urma cu siguranta bucuria ii va fi si mai mare si eu ma voi gandi la organizarea unor petreceri intime acasa la noi, cu copii- prieteni care sa se constumeze si sa se fie o atmosfera de sarbatoare.Dar asta in viitor, in anii ce vor veni.Pana atunci Happy Halloween tuturor !

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii la “Cum sărbătorim de Halloween

  1. Ce idee grozava sa organizezi o petrecere de Halloween :.) Ma bag si eu, aduc prajiturelele 🙂

  2. @Laura FRunza: eheee, pana la anul cate dulciuri trebuie sa pui deoparte :-D, sunteti pe lista noastra si va invitam cu drag.Sanatosi sa fim pana la anul !

Lasă un răspuns

