Origami si knifty knitter pentru noua oră de iarnă

De cate ori schimbam ora si trecem la cea de iarna ma apuca bazbuducii, nu suport tipul asta de ora de iarna.Vreau sau nu, la noapte vom face trecerea si odata cu ea zilele noastre se vor scurta si noptile se vor mari.
Cum plimbariel noastre se vor reduce considerabil si weekendurile vor fi mai lungi si cu timp mult de spanzurat prin casa, am cautat noi activitati pe care sa le facem si sa nu se plictiseasca, caci Pusi e genul de copchil caruia mereu ii trebuie ceva nou, nu se multumeste usor si atunci eu trebuie sa fiu mereu cu ideea noua la purtator.
Iata cateva idei de zile friguroase de weekend in care , daca aveti rabdare, faceti lucruri super cool:

– origami 3 D:

– How to weave a greek paper „football”


– Matchs cube

– origami jumping frog :

– origami 3 D flowers

Iar de knifty knitter m-am indragostit, caut sa iau si eu un set si ma apuc serios de treaba, poti face o multime de lucruri minunate, rabdare si timp sa ai! Aici am gasit un intreg tutorial despre minunatia asta de knifty knitter.Enjoy !

4 comentarii la “Origami si knifty knitter pentru noua oră de iarnă

  1. „Loredana: intr-adevar, unele lucruri sunt greu de realizat dar cred ca daca am persevera am reusi sa duce si noi, cei mai putin indemanatici, la bun sfarsit operele prezentate 😀

  2. buna….am gasit si eu un aparat (cei drept micut, cu 4 picioruse ptr knifty knitter, cred ca–i aceiasi chestie) si m-am cam indragostit de chestia asta. adica as vrea sa fac mult mai multe decat am facut pana acum…poate gasesc niste dispozitive mari, ca cele din poza ta. uita-te pe blogul meu sa vezi ce-am produs eu…….stiu ca se pot face si acasa aceste dispozitive, dar parca arata mai bine cele din comert. nu?

    e interesanta chestia si mandra mea este foarte curioasa si vrea sa faca si ea. cu astea mari poate ar reusi sa creeze ceva ptr ea si papusile ei. la noi in tara n-am prea vazut dispozitive asa mari…dar mai cautam.

    imi place blogul tau

  3. am luat un knitter, am gasit pe picasa la o tipa, imi doresc din suflet sa-l am cat mai curand sa vad ce minunatii pot face cu el.multumesc mult pentru apreciere.

Lasă un răspuns

