Nunta de piele

Suna aiurea de tot titlul, dar azi aniversam nunta de piele :-D, dupa cum am gasit intr-o lista a aniversarilor casatoriei.Nunta de piele sau nepiele, azi aniversam 3 ani de la cununia religioasa, 3 ani care-au trecut extrem de rapid, 3 ani in care ne-am implinit visul de-a deveni parinti, de-a fi o familie la bine si la greu.
De dimineata am si uitat de aniversarea noastra ( am fost la un interviu ), dar D. mereu isi aduce aminte de ocaziile speciale si intotdeauna imi da telefon sa-mi spuna o vorba buna si calda, iar seara imi aduce la ocazii din astea trandafiri ( imi plac tare mult si stie asta ).In primul an am sarbatorit la un restaurant intim doar noi 2, anul trecut nu am fost nicaieri ca era Pusichi bolnav si nu ne-a ars de sarbatorit, iar azi ploua si e frig, iar Pusi e cu urechea beteaga.Dar sambata, daca-i vreme frumoasa, se lasa cu sarbatoare in familie.
Imi amintesc mereu cu nostalgie de ziua asta de 11 octombrie, o zi superba si calda de toamna tarzie, o zi in care am hotarat sa ne cununam si religios, sa ne unim si-n fata lui Dumnezeu.La ora asta plecam deja spre parcul Herastrau unde trebuia sa aiba loc sedinta foto, era o aglomeratie prin pasajul Lujerului de am crezut ca nu vom mai ajunge niciodata la parc si ulterior nici la biserica.Eram in masina cu nasul si cu nasa ( care a tinut mortis sa mearga alaturi de nas, i-o fi fost frica sa nu ma abat din drum cu nasu’ 😀 ) care vorbeau numai intre ei si pe mine nici nu ma bagau in seama ca si cand nu eu as fi fost pionul principal in ziua respectiva.Ah, uite cum imi stric aniversarea amintindu-mi de nasii care ne-au stricat nunta la sfarsit ( bine ca fost la sfarsit si nu la inceputul sau la mijlocul nuntii )!!
Sa revin la lucruri frumoase si sa revoc amintiri dulci si calde, sa-mi aduc aminte ca am avut o slujba divina si ca de m-as mai marita de 100 ori as alege tot biserica Boteanu, mi-as alege inca 100 de vieti de acum incolo aceeasi rochie superba, aceeasi formatie care a tinut toata noaptea lumea pe ringul de dans, as alege acelasi meniu bogat si sofisticat totodata, as alege mai putini bani cheltuiti pe lucruri considerate ulterior inutile si m-as mai marita de un miliard de ori cu acelasi barbat al meu.
Caci da, desi are si el ca si mine o groaza de nebuneli, defecte pe care mi-ar placea sa si le schimbe, eu il iubesc cu tot sufletul meu pe D. al meu, il vad cel mai destept, frumos, devreme acasa…cel mai cel.Il iubesc asa cum este el, il iubesc si atunci cand imi vine uneori sa-l carpesc de numa’ ca e capos si face lucrurile numai cum il taie capul, desi ar putea asculta anumite sfaturi si sa evite situatii neplacute, il iubesc din cap pana picioare si din picioare pana-n cap.L-am iubit din prima clipa cand ne-am reintalnit, mi s-a parut ca are cei mai frumosi ochi si cel mai misto corp, la fel mi se are si azi si il iubesc la fel de mult.As putea spune ca-l iubesc si mai mult pentru ca mi-a facut un copil ( si spun mi-a facut fiindca fi-su ii seamana leit ) superb, un copil frumos, destept si…capos la fel ca si el :-D.
Deci, D.-ule TE IUBESC MULT RAU, chiar daca te bomban, sunt rea de gura, clantan vrute si nevrute, apoi imi pare rau si ma pisicesc pe langa tine si te mangai, te pup si te rasfat.Vreau sa-ti multumesc ca esti mereu langa mine si ca ma ajuti la absolut tot in casa, desi eu 3 ani am stat numai acasa ( nu stiu cati barbati fac curat, spala vase in timp ce nevestele fac mancare, spala copilul, intind rufe ,etc. ), vreau sa stii ca nu mi-as fi dorit niciodata un altfel de barbat, ca stiu ca esti un sot minunat si am avut un noroc chior, stiu ca ma iubesti enorm si ca te-ai schimbat mult pentru mine, stiu ca vrei sa-mi fie mereu bine, ma protejezi si ai grija de noi.
Asadar, iti mai spun inca si inca o data, ca te iubesc tare, tare mult, ca imi cer iertare daca uneori cuvintele mele dor si as vrea ca mereu sa traim in aceeasi pace si iubire ca si acum,as vrea ca si la 80 de ani sa ne plimbam mana-n mana pe strada si sa nu uitam -exact ca in vremurile acestea- sa ne pupam si sa ne spunem zilnic ” te iubesc Bubule drag! ” inainte de culcare si alaturi de noapte buna!
Si nu inchei inainte de-a-mi dori sa fim sanatosi si sa ne putem creste frumos puiucul drag si sa dea Dumnezeu ca si la sarbatorirea nuntii de aur ( 50 de ani de la casatorie) sa pot sa-ti urez din inima un sicer „La Multi Ani si multe aniversari iubitul meu D. ! ”

7 comentarii la “Nunta de piele

  1. La multi ani , impreuna ! Sa fiti fericiti si sa va bucurati de puiul vostru !
    Nunta de piele ? N-am mai auzit de asa o aniversare …

  2. Ce frumos!!!si eu va urez cat mai multi ani fariciti impreuna,sa va iubiti si peste zeci de ani la fel de mult ca si pana acum si multa sanatate sa va cresteti puiul!pupici

  3. Tare mult va mai admir eu pe voi. Bravo! pentru ca va iubiti asa de mult. Sa va dea Domnu’ multa sanatate si o viata plina de impliniri si bucurii cat mai multi ani de acum inainte! pup

  4. Ce frumoasa postare-declaratie de dragoste!! Sa imbatraniti frumos impreuna, la cat mai multi ani!!

Lasă un răspuns

