Pusi e iar intr-o ureche !

Se pare ca luna octombrie aduce in fiecare an dureri de urechi, chinuri cumplite, nopti nedormite si suferinta multa pentru Pusicelul mic.Daca anul trecut urechile l-au torturat, anul asta nefiind grav racit, am fost convinsa ca am terminat-o atunci cu timpane cu probleme, otite s.a.m.d.
Azi dimineata pe la ora 4:30 ma striga de zor Pusi printre suspine.Am stiut din start ca-l doare ceva si initial mi-a spus ca nu mai poate dormi singur.Ok, mi-era un somn de capiam, asadar l-am poftit la caldurica si la imbratisarea mea calda sa ne continuam somnul cel dulce.Odata ajuns langa mine, l-au podidit lacrimile, a inceput sa planga incetisor si sa-mi duca mana la urechea dreapta.Geez, cand e vorba de urechi ma ia groaza.Eu am avut otite multe cand eram mica si durerile-s cumplite, asa incat mi se rupe sufletul gandindu-ma prin ce trece.
Am pus repede o picatura de Otis -T, am incalzit punguta cu sare si am sperat ca-l va lasa durerea.Nici gand!L-a torturat 3 ore aceeasi ureche la care anul trecut avusese timpanul perforat, a plans copilul continuu, intr-un final mi-am adus aminte sa-i dau Ibalgin ca-i antiinflamator si-i scade din intensitatea durerii.Sarea calda + Ibalginul l-au domolit si l-au ajutat sa doarma linistit pana la ora 11 a.m.
La ORL la control imi batea inima sa-mi sparga pieptul de teama diagnosticului ce urma a fi pus.Am scapat ieftin si usor: otita medie presupurata si niste picaturi cu antibiotic de 3 x /zi (Garasone), plus caldura multa.Nu l-a mai durut pana la ora asta deloc, dar la venirea noptii ma ia groaza, mi-e frica de lasarea noptii cand durerile incep sau se acutizeaza.Sa speram intr-o noapte linistita si ureche fara dureri.
Miercuri mergem iar la control si sper sa nu i se perforeze iar timpanul ca efectiv capiez, desi orl-ista mi-a spus ca e ceva frecvent in randul copiilor.La perforarea timpanului durerile nu au fost asa de acute ca si acum, dar nu mai vreau perforare, am tras mult atunci sa se vindece.

7 comentarii la “Pusi e iar intr-o ureche !

  1. Saracul copilas!!!Noi inca nu am patit-o,dar imi inchipui prin ce trece el,si tu pe langa el.Si stiu de acum cativa ani buni cand am avut otita cat de crunta este durerea.Nu pot decat sa va urez sanatate multa si sa treaca cat mai repede!

  2. Offfff ce naspa…Si eu incerc sa fug de el, dar nu stiu cum se face ca ne gasesc tot timpul….E drept nu au fost decat otite medii. Si faza cea mai tare a trebuit sa ajungem in Ro ca sa vada un doctor ca ficiora miu avea nisip in urechi, in conditiile in care in ziua plecarii de aici tocmai il consultase unul. :((((. Multa sanatate si cat mai putine imbolnaviri.

  3. O sa vezi in doua zile cum evolueaza. Semn bun, ca au cedat durerile . Nu cumva, sa-l uzi pe cap. Nu-i bine, sa intre apa in urechi . Insanatosire grabnica !

  4. @Dani: multumesc Dani, stiu ca nu e voie sa facem baie pe cap, au cedat si durerile , astept sa luam un caofiref electric ca-n casa e super frig si asta ii dauneaza.Dar suntem pe drumul cel bun!

Lasă un răspuns

