Jurnal de călătorie estivală: Grecia ( II )

Nu intamplator am lasat sa treaca o perioada de timp de la intoarcerea din Grecia, pentru a scrie despre vacanta planificata intr-un fel si sfarsita in alt fel.Am vrut sa ma linistesc si sa caut sa vad partea plina a paharului, daca as fi scris imediat cum ne-am intors, as fi fost cu mult mai virulenta decat acum, cand s-au asezat apele, ce-a fost a trecut si pe viitor va fi invatatura de minte sa nu mai plec nicaieri fara sa fi dat macar un avans, daca nu, sa platesc intreg biletul de cazare.
Dar Grecia sau vacanta in Grecia, fie ea si-n Paralia Katerini, nu inseamna numai oameni nesimtiti, intamplari aiurea si comportamente bizare.Grecia sau o vacanta in Grecia inseamna cu mult mai mult.Pentru noi vacanta asta a insemnat asa:
1. mancare super buna
2.zile senine si calduroase pline de plaja cu nisip fin si apa curata si calda
3.magazine multe si diverse si aglomeratie mare
4.distractie seara de seara
5.plimbari multe la ceas de noapte, cu racoare si liniste
6. povesti spuse la malul marii in bataia valurilor ce se spargeau la tarmul plin de taverne goale la ore tarzii din noapte
7.shopping, mult, mult shopping
8.bronz aramiu ce face pielea fina si catifelata
9.copil fericit si incantarea sufletelor noastre
10.distanta mica si incomaparabile conditii fata de litoralul nostru.
Fotografii se pot vedea aici
Si cu vacanta din Grecia am incheiat o vara minunata per ansamblu, probabil ultima mea vara cu atatea plecari in numeroase destinatii, probabil ultima mea vara de casnica dintr-un sir de 3 veri minunate din viata-mi, am incheiat un alt capitol si am purces pe un alt drum odata cu prima zi de toamna, 1 septembrie.

7 comentarii la “Jurnal de călătorie estivală: Grecia ( II )

  1. @crisscristina: branza aia iute e demential de buna, sepoate face foarte usor si acasa, e o reteta pe un blog dar nu mai stiu exact unde am vazut reteta.

  2. Interesanta abordarea ta vis-a-vis de Grecia!…cand erai micuta,cu pofte mari si dorinta de-a emigra (chiar daca-i ales ca destinatie un W.C.). Mai tarziu, cand ai devenit o matura cu multe din dorinte implinite( a se citi prajiturile din cofetaria…unde salivai la greu) ai catalogat oamenii din Grecia (cei cu care ai intrat mataluta in contact)…oamenii de 2 parale!…iar bietele grecoaice niste galacioase, cate,invidoase…si ce-oi mai fi spus tu!
    Barbatii greci…puff…la fiecare fraza folosesc cuvantul malaka,nu?…dar banuiesc ca sunt mai buni romanasii(a se citi uneori chiar rrom)care isi bag si-si scot madularul la fiecare secunda, isi ucid in bataie muierile (care fie vorba intre noi…sunt sub nivelul grecoaicelor cu mult), isi viloleaza fete…ca apoi sa bea o sticla de tuica…puturoasa!
    …ca si experienta cu Paralia Katerini(se pare ca numai experiente dubioase ai avut in Grecia)..banuiesc ca n-ai avut bani suficienti sa-ti continui drumul!!
    Traiesc de peste 9 ani in frumoasa Grecie si nimic,dar absolut nimic din ce ai scris despre ei nu este adevarat! Sunt oameni calzi, prietenosi…si sunt cam singurii din Europa care nu pun eticheta romanilor…de tigani!!!
    Initial am crezut doar ca ai avut tu ceva ghinion in Grecia…si din curiozitate am mai citit 2,3 postari(nu mai mult ca mi s-a facut sila).
    As putea sa spun mai multe…dar ma opresc doar la o singura propozitie:
    Tu…mare cadru didactic ce te crezi(o amarata de educatoare cu un Lic. ped.)…esti un gunoi!…un vocabular ce nu n-ar trebui sa se gaseasca in limbajul unui cadru didactic!
    …si te-am asociat educatoarei aleia de la tv!…o stii (sau chiar tu esti)…cea care ziua incerca sa-i educe pe micii copilasi…iar noaptea fura din apartamente!
    PS: …nu te obosi sa-mi raspunzi(banuiesc ca mi te vei adresa cu acelasi vocabular vulgar…de educatoare) deaorece n-am sa-mi mai pierd tipul pe aici! In veci!

  3. @ Doar o vorba…sa iti spun!: iti raspund doar pentru a te felicita ca esti o grecoaica ( tu deja esti de-a lor, nu? ) adevarata, care-si improsca cu rahat si tara si poprul de unde a plecat acum 9 ani.Ma bucur ca exista si femei fericite si implinite in Grecia!
    P.S: eu nu numai ca sunt aia de la tv :-D, care „fura din case”, esti in urma cu stirile de acum 9 ani, eu sunt aia care ziua predau la gradi si noaptea sunt mafioata.
    Doamne, ca mare-i gradina ta cu …grecoaice care traiesc in lux si sunt culte, elevate si mai ales fericite cu grecu’ lor.Eu mi-s mai modesta, m-am multumit cu romanu’ meu care-si „bag madularul” ! 😀 😀
    P.s1: oare din ce mediu oi fi plecat tu biata in Grecia de ai impresia asta despre barbatii romani, despre femei violate,tuica puturoasa, oameni care fura din apartamente,etc?

  4. @Doar o vorba…sa iti spun!: si ca sa-ti demonstrez ca nu ai nicio legatura cu turismul ( probabil esti blocata undeva in vreun capat de Grecie si ti se pare ca esti oau! ), ca-ti place sa crezi ca esti tratat impecabil si ca grecii isi iubesc strainii din tara maxim ( ei mananca nationalism pe paine si nimeni nu mai e ca ei, dar…) iaca un alt comentariu al unei persoane pe care nu o cunosc si care impartaseste aceeasi impresie ca si mine:
    ” Comentariu scris de cobra 2011-10-08 14:34:27
    O nimica toată
    Din cauza stilului de conducere şi a obligativităţii de a asculta pe drum manele am renunţat DEFINITIV de a mai merge cu autocarul. Am fost o singură dată (tot în Grecia) şi mi-a fost de ajuns. În plus, grecoteii îşi bat joc de români. Eu am aşteptat să se elibereze camerele şi să se facă obişnuita curăţenie dar când am intrat am constatat că nu fusese făcută curăţenie de foarte mult timp. Ce măturat sau aspirat… În fiecare cameră erau pânze de păianjen!!! Am fotografiat tot atunci şi i-am arătat grecoteiului mizeria găsită şi i-am spus că trimit la protecţia consumatorului toate fotografiile făcute dacă nu se face curăţenie în tot apartamentul. Într-o oră era totul lună.
    Ghidul era interesat doar să scoată bani din piatră seacă dar nu făcea nimic în sprijinul turiştilor. Şi nu doar pentru mine (poate unii consideră că sunt prea cârcotaş), dar nici pentru ceilalţi turişti.
    Legat de stilul de condus al şoferilor. Le-am atras atenţia că depăşesc cu mult viteza legală şi merg extrem de riscant, mai ales în curbe. Parcă am vorbit cu pereţii. Şi eram cu toată familia (soţia şi cei doi copii, atunci de 8 şi 6 ani). Ca să nu mai lungesc vorba, firma asta de şmecheri se numeşte Europa Travel. Cine este amator de senzaţii tari nu are decât să se convingă. „

Lasă un răspuns

