Final de vară 2011

Si ca sa inchei capitolul vacante, vara 2011, Grecia cu bune si rele ( desigur ca iubirea mea va dainui peste timp si niste mosi hodorogi dintr-un loc de cacao nu-mi vor putea altera sentimente inaltatoare adunate in ani de zile, cu truda si sudoare dar mai ales cu enorm de multa pasiune ) va invit sa vedeti acest video care ne arata ca Grecia poate fi oriunde daca exista bunavointa si oameni de bine.Enjoy it ! 😀

2 comentarii la “Final de vară 2011

  1. Super fain… asa mahalagioaice cum sunt ele( o stiu doar din auzite :D)) macar stiu sa se distreze… Sunt atat de multe comunitati aici, fiecare cu festivalul lor, iar noi care cica suntem in top 5 a imigrantilor , nu avem nimic…..Avem biserici si o intalnire pe un deal( ca nu i pot spune munte) si c-am atat. Mai rau e ca mai si fugim unii de altii…

    Te puppppp.

  2. @silvia77: asa mai distrat cu intalnirea de pe deal, am vazut in fta ochilor imediat spirala Misa. 😀 Asa este ca tu esti acolo si traiesti live toate chestiunile astea.Ca se distreaza si fac mancare buna, sunt mame faine si foarte familiste este partea lor buan si trebuie s-o recunoastem.Au insa si defecte si cine nu are?Mie nu-mi plac dar asta nu inseamna ca nu le accept.
    Va pup si eu si zi-mi ce face copilutul cu gradinila.

Lasă un răspuns

