Vila Amor, Paralia Katerini – iad sau Gheena?

In urma primei palme primite in Grecia am hotarat ca ar fi inuman pentru un copilas de 2 ani sa-l transbordam atatea ore pe drumuri Grecia-Romania in doar 48 ore.Am mers la o agentie de turism din Paralia ( unde culmea il si cunosc pe patron ), am discutat si i-am explicat situatia si am cerut o camera tripla sau un apartament pentru 10 zile.Desi mi-a displacut complet situatia, desi imi venea sa plang ca raman in Paralia Katerini, am luat totusi lucrurile ca atare si am privit partea plina a paharului.Am cautat sa nu-i stric fericirea copilului care era incantat maxim de marea cea albastra si de toata atmosfera , in general.
Am primit un apartament in vila Amor, pentru suma de 600 euro, suma cu care achitam lejer cele 10 zile in Paros.Dar unde era sa mai fac mofturi si ce era sa mai spun cand e plin sezon si era singura camera disponibila in acel moment?!
Am ajuns la vila Amor, ne-am cazat si a inceput alta nebunie.Proprietarul si consoarta lui ( intre timp am aflat ca e bulgaroaica individa ), ne-au dat cheia camerei si atat.Am urcat, am verificat apa, tv-ul, frgiderul si A/C-ul.Cu exceptia tv-ului pe 4 canale si a frgiderului, nimic dn ceea ce platisem nu functiona.Cobor si-i spun individului ca am o problema cu apa, ca vreau sa stiu in cat timp voi beneficia de apa calda asa cum am platit si stramba din nas si-mi spune :” habar nu am, o sa vina, asteptati!” Acelasi lucru mi-a spus si despre clima, se va repara, va fi totul in regula.
Urc inapoi in camera, despachetam si asteptam, deja se facuse ora 21, eram slinosi de pe drum, cu-n copil care era super obosit si caruia voiam sa-i fac un dus si sa-l culc.
M-au apucat toti bazbuducii, am coborat si i-am sp[us iar individului ca astept deja de 3 ore si nu vine nimeni sa-mi spuna nimic.Apare in schema o grasa de grecoiaca, tanara, care ma ia la perpulis si-mi spune pe un ton super gretos ca ” daca nu-ti place , ia-ti valizele si pleaca!”.
Aia a fost picatura care a umplut paharul, eu sunt tare blanda si surazatoare pana m-ai calcat pe bec.Am inceput sa urlu si cu mine toti odata, urlau la mine 2 babe grecoaice, grasa tanara si ma-sa bulgaroaica care-mi spunea ca ” i-am spus lui X-ulescu de la agentie sa nu-mi mai trimita romani ca nu-mi plac, nu lucrez bine cu ei si ne fac probleme!” Really?
Adica cei 600 de euro i-au placut cand i-a inhatat, acum nu-i plac romanii ca-i fac probleme.I-am amenintat cu politia turistica si i-am lasat sa urle unul la altul, inte timp iscandu-se un scandal imens intre tata si fiica care il prevenise sa repare clima si el n-o facuse.Mosul a aruncat cu tocul de ochelari pe jos, fie-sa tipa ca descreierata si eu ma uitam siderata la cat sunt de imbecili si de primitivi.Nu se incheiase scandalul cand apare o alta grecoaica , scotand flacari pe nari ca am parcat -desi in fata vilei unde locuiam si pe locul unde ne indicase babalacul- in fata magazinului ei si sa-mi iau masina ca ea cheama politia sa-mi dea amenda.M-am uitat la ea si am intrebat-o scurt:” de ce tipi asa?” Raspunsul uluitor? ” Pentru ca nu tipi tu!”. Ah, ok….
Si atunci m-am dezlantuit ca erau toti acolo si am bagat si scos si carnuri si tot ce au vrut sau nu sa auda, fix pe limba lor, cu cel mai misto accent posibil.Le-am dat sa le ajunga.Si s-a facut liniste…Si le-am spus sa cheme toata politia din Grecia ca merg eu imediat la politia turistica si-i aranjez de nu se poate.Si i-am spus si prietenului de la agentie ca nu e posibil sa platesc o suma de bani si sa nu beneficiez de ceea ce am platit, nu este posibil sa mi se spuna de niste xenofobi nenorociti ca nu le place fata mea dar mi-au luat banii, nu e normal sa fiu amenintata cu politia si sa se urle la mine in felul ala, in conditiile in care eu am platit niste servicii si nu cer decat dreptul meu, nimic altceva.
M-am asezat pe o bordura, imi venea sa plang de nervi si am zis ca mereu am inchis ochii la tot felul de gainarii grecesti, e timpul sa n-o mai fac.M-am oprit la politia turistica, le-am povestit ce si cum, au fost mai mult decat ok si cooperanti, m-au insotit la agentie si m-au rugat frumos sa astept pana a doua zi cand ne va muta.
In acea noapte nu a dormit nimeni, in fata balconului era un parc unde copiii s-au jucat pana la 2 dimineata, o mama grecoaica a venit sa faca ordine in joaca copiilor si a si batut un copilas, alti 2….de parinti urlau la copii fara nicio taina ca e ora 2 si unii prosti, veniti in vacanta la ei in tara, vor sa si doarma.Caldura din camera a fost criminala, dusuri am facut mai mult reci decat calai, copilul era rosu si congestionat la fata, de ziceai ca-i scos din cuptor.Am blestemat si injurat alegerea cu Grecia toata noaptea, pe grasa si tot neamul ei de bulgaro-eleni, pe taranca aia d ela magazin care urla fiinca nu urlam eu prima, pe nenea cu agentia lui de turism , pe toti si toate.
A doua zi, acelasi mos flegmatic, de la vila Amor, mi-a spus ca nici azi si nici maine nu voi avea apa si clima ca trebuie sa vina instalatorul.Asa si de ce trebuie sa vina in 3 zile, vine din Taiwan sau…?La care imbecilul imi raspunde ” voi nu ati vazut o clima in Romania si veniti aici sa cereti A/C „.M-a busit rasul de data asta si i-am aratat ca ale noastre cururi au beneficiat de clima si-n masina, dar in case ? ( se mai lauda ca a fost avocat si stie el pe dracu-ghem).
Dupa 3 zile de stat la cretinul ala, in vila lui de 2 coceni, am fost mutati la un hotel care-si merita cu adevarat cei 600 de euro, am beneficiat si de mancare ( demipensiune) ca bonus pentru supararile noastre.Adica alea 3 zile m-a tepuit grecul cu agentia, cazandu-ma intr-o vila unde am aflat la venirea in Romania ca agentiile noastre organizeaza excursii cu 160 euro / 7 zile.Buna gluma, asa-i?Eu la paraliticul ala de mos hodorog, de la vila Amor, din Paralia Katerini, nu m-as mai duce nici daca mi-ar da intreaga vila gratuit.Nu-i plac romanii dar lucreaza numai cu agentii din Romania, nu-i place sa asigure conditii decente de cazare, dar traieste pe spinarea banilor romanilor.O scarba!
La hotelul Konstantin, unde ne-a cazat ulterior, au fost conditii minunate ,personalul de nota 10 +, mancare de nota 6 si ne-am simtit putin aiurea ca zilnic ne spunea dimineata ca poate astazi va mutati intr-o alta camera ca stiti, nu sunteti clientii nostri si v-am dat camera clientilor nostri care vor vedere la mare.Doh! Nu ne-a mutat nimeni si am stat in acea camera intreaga perioada ( adica 7 zile ) dar abia asteptam sa treaca zilele si sa venim acasa, de-abia am asteptat sa plec din Grecia.Nu mi s-a intamplat niciodata sa radiez de fericire ca ma intorc in Bucuresti, nu mi-am dorit nicicand sa plec mai repede din Grecia inapoi acasa, ca acum.
Si pentru o perioada de timp nici nu mai vreau in Grecia…
In Paralia lucrurile nu stau chiar rau, s-a modernizat mult in ultimii 5 ani de cand nu am mai fost eu, am revazut oameni candva dragi cu care stateam la povesti mult si bine si cu care acum am schimbat abia , de complezenta, cateva vorbe, am regasit chiar si prieteni buni la care ne-am dus la o cafea si s-au apucat de-o cearta conjugala de-am zis ca se iau la omor cu noi acolo, am simtit mult mai putina ospitalitate ca si-n alti ani, am simtit o oarecare nesimtire a comerciantilor care odata erau extrem de serviabili, zambitori si draguti, am simtit o schimbare majora in ceea ce altadata mi se parea mirific si iubeam cu intreaga mea fiinta.
Dar am mancat extrem de bine si de gustos, am cumparat lucruri tare frumoase si de negasit in tara, am luat pentru copil niste jucarii extrem de haioase, hainute si multe, multe bijuuri pentru mine, ne-am bronzat si am facut baie, ne-am relaxat si am reusit totusi sa trecem peste toata partea gri a povestii cu pricina si sa ne bucuram de vacanta.
Asadr NU RECOMAND nimanui VILA AMOR din Paralia Katerini, nu mai mergeti sa-i umpleti buzunarele unui nesimtit xenofob care isi urla ura pentru romani dar se hraneste si pune o paine pe masa din banii nostri !!!

4 comentarii la “Vila Amor, Paralia Katerini – iad sau Gheena?

  1. @salmi: si eu la fel sunt convinsa ca nu peste tot este asa, pentru o perioada insa mi-a ajuns.Poate pana la vara se uita si vreau iar la greci 😀

  2. Si noi am avut o experienta destul de neplacuta cu un bulgar si o grecoaica cat loganul:in ziua in care urma sa plecam,tipau cat ii tineau plamanii ca e ora 9 si ne faceau semne sa plecam…asta in conditiile in care trebuia sa eliberam camera la ora 12…oricum,Paralia mi s-a parut o Eforie Nord doar mai curata…de mancare am fost super incantata,dar atat..Sper ca data viitoare sa ne spui ca a fost ok.Va pup,weekend linistit sa aveti

  3. @crisscristina: da, e adevarat, Paralia e foarte asemanatoare cu litoralul nostru, dar mai curata si mai civilizata lumea, zic eu , ca acum 5, 10, 15 ani era dezastru! Oricum, nu este o destinatie de vacanta pe care s-o recomand in Grecia, au locuri divine la bani putini si ramai cu amintiri superbe.va pupam si noi!

Lasă un răspuns

