” Prevenitorii ” din colective

Cine-mi poate explica si mie de ce in toate colectivele exista cate un cacat barfitor care da cu ciocu’ la sef, il linge in urechi si-i sopteste numai bazaconii ca sa mascheze superficialitatea si tampenia lui? De ce oare toti oamenii misto isi vad de treaba lor, isi fac treaba super bine si sunt constiinciosi, sunt pe felia lor si un muscarici d-asta de cururi ii sapa si ii vorbeste chipurile ca sa „te previna” de noii colegi.Bleah, asa mi-e o sila de astia, ceva de groaza!Am si eu o toapa care e vraiste, fara studii pentru postul ocupat, fara sa o intereseze altceva decat sa treaca timpul cat mai repede si vina ora mesei, sa se bage apoi cu nesimtire la somn langa copii si sa sforaie ca un grohaitor , iar apoi sa croncane despre una si despre alta ca sa ma „previna” ce fel de oameni sunt si cum trebuie sa ma feresc eu de ei.Ce-o fi in mintea ei incetosata, ce-o gandi ea despre mine?Acum in greata asta imi vine sa si rad, oare las asa o impresie angelica ?Caci atunci cand mi-oi scoate coltii cu siguranta isi va scuipa in san.
Si iar intreb, de ce oare trebuie sa existe in orice colectiv un naspet d-asta croncanitor?Aveti in jurul vostru asemenea specimene, cum le tratati?Vreau inca sa raman o angelica, nu vreau sa imi vada fata cea scorpioasa.Voi cum reactionati cand va „previn” exemplarele astea despre oamenii ceilalti cu care lucrati?
Si ma seaca cel mai tare faptul ca croncanitoarea asta trage ea concluzii si judecati de valoare despre fiecare, ii judeca pe fiecare dupa intelegerea si puterea ei care nu e tocmai ok.Si aici imi vine in minte o chestie care pe mine m-a impresionat tare de tot si merita postata aici :
” A 15 year old girl holds hands with her 1 year old son. People call her a slut, no one knows she was raped at 13. People call another Guy fat. No one knows he has a serious disease causing him to be overweight . People call an old man ugly. No one knew he had a serious injury to his face while fighting for our country in the war.People call a women bald but they don’t know she has cancer.”
Asa ca opriti-va croncanitorilor si nu-i mai „preveniti” pe ceilalti, lasati oamenii sa-si formeze singuri o opinie despre cei din jurul lor, fiecare avem putere de analiza si sinteza.

Lasă un răspuns

