De la gradinita

Tot anul trecut, Pusicel a plans continuu mergand la cresa diminetile.Ce-i drept, adunat, tot anul, copilul a frecventat cresa vreo 2-3 luni, asta datorita faptului ca vesnic era bolnav.Dar nu l-am vazut niciodata sa aiba sclipiri de fericure in ochi ca si acum.
Este pur si simplu indragostit de gradinita, ii place la nebunie sa mearga acolo zilnic, se joaca chiuind de bucurie, alearga, sta apoi cuminte pe scaunel la „lectii”, ieri a luat si o bulina rosie-semn de rasplata pentru ca a invatat o poezie cu o pisica :-D.
La somn ne tinem de mana, stau langa el si-l tin in brate, la trezire sunt acolo sa ma vada si am grija de el.Intreaga zi suntem impreuna mai putin orele de stat la activitati cand el este la grupa lui si eu la a mea.
Le spune tuturor, mandru nevoie mare, ca el este la „gadinita-seviciu’ lu’mami „, e deja „maie taie” ( mare tare ).Ma simt fericita vazandu-i sclipirea din ochi si fericirea de pe fatuca-i mica cand mergem acolo si desi la incepout am plans ca m-am reintors la catedra acum chiar ma simt bine, colectivul e super ok si fericirea lui Pusicel este mai presus de orice !

10 comentarii la “De la gradinita

  1. Esti educatoarea lui? Ma bucur ca ii place si ca tu esti multumita cu jobul tau. U stiam ca esti educatoare ;). Pup tare, spor la gradi!

  2. Ce fain de tine ca poti sa vezi ce face….mi-as dori si eu sa-l vad pe al meu macar o ora (si nu cand doarme :))). Sa stii ca si la noi inceputul noului an a decurs multtt mai bine..poate ca se si saturase de mine 😀 sau ca e mai mare… Cert e ca il vad mai fericit, cu toate ca educatoarea lui ii face un pic frica (asta pt. ca e mai in varsta )).

    P.S. Cea din poza (slabanoaga :(((( si o spun cu tristete pt mine, nu ca sa jignesc) este educatoarea lui ayan????.

    Va pupppp.

  3. @Silvia: hahahha, „slabanoaga” este educatoarea lui Ayan, da, este o fata de numai 21 de ani cu o rabdare de Sisif, are inca 9 astfel de plozi urlatori si plangaciosi cu care se poarta atat de calm de nu stiu cum o tin bracinarii.Eu o rog sa se mai infiga in exemplarul meu neascultator dar tot calma si rabdatoare este :-D.Am avut noroc cu ea!

  4. @salmi: Miha nu-s educatoarea lui, nu l-as putea tine la grup[a mea caci nu asculta si mi-ar distrba total activitatile, l-am dat alaturi de clasa mea, la grupa mini unde-i locul lui ca si varsta si este formidabil, ne intalnim la joaca afara, la mese si la somn.Suntem despartiti numai la activitatile de dimineata.E mai bine asa!

  5. Ce bine ca sunteti impreuna aproape tot timpul,ma bucur pt Ayan ca este atat de fericit, dar si pt tine fiindca esti mai linistita din punctul asta de vedere. Si lui Eric ii place mult la gradinita, nu m-am asteptat sa nu planga, eram convinsa ca va face scandal, dar nu a fost asa.Cand merg dupa el trebuie sa il iau cu forta de acolo fiindca nu vrea sa vina acasa:) E cam obraznicut(mi-a spus educatoarea ca arunca cuburile prin clasa, cotrobaie prin dulapuri, scoate tot) dar sper sa se indrepte pe parcurs. Astazi si maine stam acasa fiindca bineinteles ca a racit cobza, a avut 40 temperatura, plus tuse, nasul siroaie etc, stii deja cum e 🙂 Va pup si chiar ma bucur pt voi!

  6. @sabina: va intra in program ca sa zic asa, dureaza putin faza asta de rebeliune pana cand isi da seama ca e „altfel” decat ceilalti copii si se va indrepta singur intrand si el intr-o ordine.Rabdare si tact din partea educatoarei.va pup si sanatate multa !

  7. @Dani: sa stii ca e chiar fericit! Daca mie imi displac anumite aspecte, fericirea lui ma impiedica sa iau anumite decizii pe care mi le-as dori.

Lasă un răspuns

