Gugaleala plina de pipi si copii rai

De cand am devenit iar blog public, am gasit la motorul de cautari cele mai ciudate gugaleli care au condus spre noi, la unele m-am amuzat, altele m-au frapat, iar p-altele chiar nu le-am gustat.Ia d-aci’ de v-amuzati :
” muzic.de.pocit
aplicam corect pedeapsa corporala
am facut in chiloti si nu m-am sters si am facuto dupa 15 minute
de ce i-i se zice pipi de la ce vine?
cum poti sa educi un copil rau?
jocuri cu un om care face pipi si caca
parinti si bunici ma enerveaza
ati da d-zeu
se pot face impachetari la catei?
daca te’ai dus la o manastire cu gândul sa te calugaresti si intre timp nu te adaptezi mediului dupa cât timp poti pleca sau in ce conditii?
30 iulie veselie in bucatarie
cu lacrimi in ochi si pantalonii
copilul sta in curte si masina il loveste
mama unui copil se joaca cu putulica lui si face pipi pe ea
tunsoare lu cristian d
cum suna pic-poc joaca ping-pong
copil desbracat
cu ce il surprind la 23 ani?
said-uri de fericire
pentru ca si tu esti unul! anna bai
omul care mananca sapun
am acasa dou pitici vine cu cozonac si spune vreau sa stau si eu aici
nu imi plac copii
si cum ne mai oprim?
status ca am devenit mamica
cand ne ineci cu mancare ”
Mdeah…cam asa ajung unii pe blogul meu, dupa ce gugalesc diverse aiureli.

3 comentarii la “Gugaleala plina de pipi si copii rai

  1. Wtf??? Asta ca sa stiu data viitoare unde sa te caut :))).

    P.S. Tinem aproape, doar ca nu ne „expunem” decat atunci cand chiar cred ca am ceva de zis. Te puppppp.

  2. @zicolorata: la wordpress exista o rubrica speciala in „panoul de control”, numita chiar asa „termenii motorului de cautare”

Lasă un răspuns

