Spitale, bomboane si puroaie

Asta seara am servit o vizita la Panduri, la ORL, caci nu mai pot misca gatul deloc, de 4 zile nu mananc decat juma’ de bol de supa de pui (nu ca asta mi-ar strica la colacul de pe burta ! ), am niste dureri ingrozitoare in gat si elimin pe nas si gura pungi de puroi cu firisoare de sange ( cica -s lucky ca am reusit sa fac asta, ca altfel eram dusa cu salvarea la infectioase de mult timp ).M-am speriat si am fugit la spital.S-a speriat si doctorita la cat puroi a vazut acolo si urgent mi-a dat Zinnat timp de 10 zile, Metronidazol, Tantum verde pastile si un sirop cu anestezic pentru gat ( e in fapt o apa de gura ) Citrolin.Imi daduse si Nurofen dar mie nu-mi facea nimic, singurele care imi desumflas putin gatul sunt Panadoalele de orice fel si culoare.Mi-a spus clar sa las dreq si palinca si orice babisme ca am deja gatul full de puroi si nu as vrea sa stiu cum e sa te internezi la Colentina, la contagiosi , unde-ti perforeaza bucile cu antibiotic pana nu mai poti sta in fund .Caci yeap, in 3 zile daca nu-mi trece gatul sunt prezenta la infectioase pentru internare, ca-i bai!
Si eu care imi aranjasem margelusele, cerceii, mi-am ales o rochie alba cu roz, din in, mi-am colorat unghiile rosii si am ales o bomboana de bratara si de pantofiori, iaca cum ma prezint eu maine in prima mea zi de serviciu.
Imi poate explica si mie cineva care-i duda cu nenorocitele astea de amigdale?Ca dupa spusele orelistei, amigdalele sunt super bine, puroiul e ala care te omoara, adicatelea nicio infalamatie la nivelul amigdalei, dar puroi garla.Cum vine asta fratilor?Ca m-am uscat de cat de tare doare saracia asta de puroi!
Deja am inceput sa ma tem, sunt 3 ani de cand frec menta la domiciliu ( as fi frecat-o forever, daca nu era nevoie de inca un salariu in casa ), ma gandesc cu groaza ca voi pleca la 7: 30 si voi ajunge acasa la 18: 30 zilnic, fara sa mai am timp nici sa respir. Huuuh!
Sa-mi tineti pumnii si sa speram ca o sa-mi placa locul, colectivul ( nesociabia si dificila de mine ), sa speram ca si lui Pusicel o sa-i placa si o sa sada bland! Altfel, zau, nu stiu ce o sa ma fac cu el !
Maine scriu cum a fost prima mea zi de worker dupa 3 ani.

9 comentarii la “Spitale, bomboane si puroaie

  1. Cu amigdalele cu puroi iti spun eu…de la 2 la 12 ani, luna de luna(si nu exagerez deloc, mama poate confirma :)) eram cu amigdalele pline de puroi, cu febra mare, uneori si 40, cu frisoane, cu antibiotice luate luna de luna ca altfel nu trecea puroiul si tot asa. Afectata pana peste poate copilaria mea ca nu aveam voie inghetata(total gresit, aici in Suedia se recomanda expre inghetata la amigdalite, iti recomand si eu cu caldura, daca ai curaj sa treci peste „credintele” romanesti), mereu sa am grija de rece si tot tacamul, dar nici un rezultat. Mi s-au scos polipii la 5 ani in speranta ca se va remedia ceva, mergeam la mare an de an si degeaba. La 12 ani mi s-au scos amigdalele si nu pot sa iti spun ce usurare…cu toata cantitatea industriala de antibiotice luate, am fost totusi rezistenta…o singura data am mai facut puroi de atunci, pe locul unde erau amigdalele, eram studenta, trecusera 10 ani de cand nu mai aveam amigdale. De atunci imunitatea mea s-a imbunatatit foarte mult, pana si de racit racesc foarte rar in ultimii ani…Nu stiu ce sa iti recomand…la mine se impunea deja scoaterea lor, fara discutie, imunitatea mea era la pamant dupa doze de antibiotic timp de 10 ani la fiecare 3-4 saptamani…copil fiind.

    Pe de alta parte iti doresc o prima zi de munca super, sa te simti ca „acasa” acolo si sa fie o dragoste mare!

  2. Bafta, bafta, bafta. Stiu sigur ca te vei descurca. chiar si cu amigdalele cat .. casa. Sa ai parte de o primire frumoasa si de o zi minunata. Si sa inteleg ca Ayan va merge la aceeasi gradi unde vei lucra tu?

    Va pupp.

  3. @salmi: vai, Miha, prin ce-ai trecut cand erai mica! Imi imaginez cum rezista un copilas la asemenea dureri daca mie, adult , imi vine sa urlu cateodata de intensitatea durerii.As vrea sa mi le scot, fara discutie, dar si ieri la spital mi s-a spus ca nu amigdala in sine e inflamata-deci nu amigdalele sunt cele bolnave- ci faptul ca fac puroi.OK, puroiul asta cum il fac daca nu sunt amigdalele bolnave???Inseamna ca am un strreptococ si nu-i dau de cap ,ca am tot facut exudate.Am sa mai repet exudatul peste vreo 3 saptamani ca acum iau deja antibiotic si nu ar iesi pozitiv nici in acest caz.
    Asa fac si eu, frisoane cumplite, febra mare, dureri insuportabile de gat, tot tacamul.Offf, mi-e groaza acum cu copiii toata ziua , sa vezi ce bolnava voi fi anul asta!

  4. @silvia: deci tu citesti Silviucule dar nu zici nimic :-D, stai ascunsa.Saru’mana mult, am inima cat un purice, toata noaptea m-am perpelit in pat si da, Ayan va merge cu mine.Pentru el am ales sa ma reintorc in invatamant ca sa il scap de bronsita astmatiforma si sa nu degenereze in astm.E musai macar un an sa nu-mi mai faca crizele de anul trecut, caci l-as omori.Asa il am eu sub ochii mei toata ziua, il vad cand transpira, cand doarme, cand mananca, cand merge la baie, sta cu mine tot timpul ca si acasa.te pupam si noi

  5. Multa bafta! Multa, multa! Si insanatosire grabnica! Ai ales foarte bine, asa Ayan va fi supravegheat indeaproape sa nu mai pateasca ca anul trecut. Pupici multi si sanatate multa!

  6. Sa fie un inceput bun ! Καλό μήνα και καλή αρχή ! Περαστικά !
    Iar sfatul Mihaelei, cred, ca e corect. Daca faci asa des amigdalite purulente, e cazul, sa le scoti.
    Cu cel mic, sa stii ca nu scapi de bronsiolite, oricit l-ai pazi. E felul in care reactioneaza la viroze. Si, printre copii, e expus la virusi zi de zi. Il poti proteja, daca ii dai Singulair toata iarna pina trece perioada racelilor. Va face crize mai rare si mai usoare. Dar, o sa se imbunatateasca situatia an de an si, pe la cinci ani, o sa vezi, va fi bine . Am ceva experienta in materie … Copii care fac bronsiolite din primul an de viata ( parca am citit undeva, ca era bolnavior si ii faceai aerosoli la citeva luni dupa ce s-a nascut ), asa se comporta. Mai grav, e, cind crizele se declanseaza dupa doi- trei ani de viata, atunci se prevede astmul bronsic, si asta-i o situatie cronica. Sper, ca nu te-am descurajat …

  7. @Dani: epeidi egw den exw ellhnika xaraktira sto ipologisti sou grafw me latinika kai s’eyxaristw ap’oli thn psixi mou gia ta kala loghia sou!
    In alta ordine de idei, stiu si sunt pusa in tema cu ceea ce mi-ai spus, Singulair am inceput sa-i dau din iunie si mi s-a prescris timp de 2 ani continuu, acum deja vad ca viroza pe care si eu si sotul meu o avem in forme super grave la el s-a manifestat prin simple secretii din nas, nu tu tuse, nu gat rosu, nu febra , nimic.Doamne ajuta sa fie asa si sa scapam de bronsita asta pe care o are diagnosticata ca fiind deja cronica si astmatiforma si multumesc ca mi-ai dat sperante in legatura cu cei carora li se declanseaza bronsiolitele dupa 2-3 ani si predispozitia lor catre astm.In felul asta macar nu mai traiesc cu spaima astmului.Dani , iti multumesc mult pentru toate cuvintele tale frumoase, sa ai o seara minunata!

Lasă un răspuns

