Amigdalita si palinca

Nu stiu cum se face, dar in fiecare vara fac cate un puseu de amigdalita.Si nu asa ca ma doare putin gatul, ci fac niste crize de nu ma pot ridica din pat,febra 39-40, nu pot manca si inghiti nici apa, transpir ca un bivol african si mi-e rau de moarte.Vreau sa-mi scot amigdalele, vreau sa termin cu povestea asta dar mi-e frica sa ma operez.Asa incat incerc o multime de remedii babesti care sa ma faca sa ma simt mai bine.Ultima gaselnita cu care mi s-au desumflat complet este compresa cu palinca.Pe un prosopel mic se pune palinca ( eu am niste horinca super tare din Ardeal ) si se infasoara gatul bine, peste care se pune un fular.Dupa numai o ora mi s-au desumflat complet, mi-a scazut febra si am transpirat cumplit, dar cel mai important mi-a dat drumul la secretiile alea pe care le aveam cumva in spatele amigdalelor.
Daca stiti si alte remedii care imi pot ajuta la desumflarea amigdalelor va rog sa mi le spuneti, am avut niste dureri cumplite si inca nu mi-au trecut de tot desi palinca mi le-a desumflat momentan.

2 comentarii la “Amigdalita si palinca

  1. Incerc asta cu palinca maine – palinca de ardeal am si eu – ca deh sunt de acolo 😀 – ma doar amigdala dreapta …cealalta nici nu e umflata ..

  2. @manu: multa sanatate, palinca de Ardeal dezumfla sigur ceva amigdale dar te si „face vesel” de la aroma :-D.sanatate multa !

Lasă un răspuns

