Păsărică, păsărea ‘colo pe ramura mea

Fiecare avem cate una, doua sau mai multe pasarele, altii au stoluri intregi.Pusi, momentan, nu are decat una singura, pe care o indrageste tare.Cuvintele nu-si mai au rostul 😀

3 comentarii la “Păsărică, păsărea ‘colo pe ramura mea

  1. Buna, dragilor!!!Ce mare a crescut Ayan, de mult nu am mai vazut poze cu el:)Pasarica din asta am vrut sa ii cumpar si eu feciorului dar nu stiam ce face, cum canta, o vazusem doar intr-o vitrina, e tare draguta.Bineinteles, stapanul e si mai dragut!Vacanta frumoasa in continuare!Pupici!!

  2. @sabina: ooooooo mlume noua, ce faceti dragilor?Asa dor imi este de voi si nu mai stiu nimic despre frumosul de Eric.Vapupam si noi, ce-ai facut cu licenta, cum mai merge treaba?Poate ne auzim intr-una din zile, cand ne-om intoarce.va pupam cu mult dor.

  3. Si mie imi e tare dor de voi, noroc ca il mai vad pe piticut in poze, aici pe blog.Ce frumos e!!!Sper sa ne mai auzim cand va intoarceti si povestim mai multe atunci!Va pupam!

Lasă un răspuns

