Public on web

A trecut marea isterie a copiilor furati, a trecut si teama mea,au trecut cateva luni bune de cand am stat „ascunsi” de ochii unora , in acelasi timp ii fac si un cadou unei prietene de suflet, tare dragi mie, care m-a batut la cap sa fac iar public blogul si uite ca la 2 ani de la infiintarea acestuia, desi am ales o alta denumire renuntand la „ayandari”, am ales si un alt nick sub care sa scriu comment-uri acide daca va mai fi cazul ( Ayan nu avea nicio vina pentru a-i fi „maltratat” numele in dispute internaute ) si am gasit si o lege care apara drepturile de autor.
De acum dam drumul iar cititului public, comentariile vor fi moderate si pe acest blog nu voi mai aproba niciun comentariu malitios,deplasat, artagos, provocator de scandaluri.Asa cum eu am ales sa nu mai citesc si comentez bloguri ai caror autori nu-mi sunt pe plac, tot asa invit civilizat pe cei care-mi vor calca pragul si nu-s de acord, nu le place, ii enerveaza punctele mele de vedere sa dea un click in drepta paginii sus si sa navigheze acolo unde le face placere.
Acestea fiind spuse, pupam pe toata lumea care ne-a dus dorul, va multumim ca ati ramas langa noi cei ce ne-ati citit in perioada „privata” si tineti aproape, vara e pe sfarsite si venim cu povesti multe din vacanta de vara care ne-a purtat pasii in 4 destinatii.Va pupam pe toti, mama lui Pusicel si fiul sau cel mititel!

4 comentarii la “Public on web

  1. bine te-am regasit, am revenit printre picaturi, suntem inca in a treia destinatie din vara asta si povestile vor veni pe la sfarsitul lui august sau printre picaturi, ca si acum.te pupam Gabita.

Lasă un răspuns

