Cu dor

Cu luni in urma scriam zilnic pe acest blog, ma pasiona, imi placea sa ma ocup de el si sa imi astern zilnic gandurile in mediu virtual.Odata cu mutarea in privat, am analizat problema punerii pe tava a vietii mele si a familiei noastre si m-am intebat atunci de ce o fac?! Incet, incet mi-a pierit cheful de-a mai scrie zilnic, apoi a urmat problema cu jobul, somajul, plecarile de vara.Acum as vrea sa scriu, caci idei am ,dar nu am timpul necesar.As fi vrut sa scriu cum a fost la Sarata Monteoru, as fi vrut sa scriu de ziua mea, as fi vrut sa astern niste ganduri acum la 34 de ani, as fi vrut sa pun si niste poze de la nunta de la Cluj de unde tocmai ne-am intors, dar iarasi sunt in pregatiri caci iar plecam.Si atunci cand nu spal si calc, cand nu alerg pe te miri unde mai am treburi, zac lata in pat de oboseala.Dar nu las lucrurile asa, odata cu toamna ( sau atunci cand voi avea timp ) , subiectele mai sus amintite vor fi tratate cu maxima seriozitate.Si ma mai gandesc daca fac iar blogul public…sau nu.Pana atunci va spun ca suntem bine, va pupam si ne e dor de toti cei pe care ii citim cu drag.

4 comentarii la “Cu dor

  1. Eu te astept aici super stresata sa mai imi descretesti fruntea nitel….si voi iar plecati…dar sunt convinsa ca te vei intoarce cu o poatare lunga,lunga si nu vei rata nimic.Va pup si sa aveti vreme frumoasa pe unde mergeti,sa va odihniti si sa va intoarceti cu bateriile incarcate!

  2. Amira, cand mai treci si pe la noi, pardon voi? Cat concediu aveti , ca sunt deja invidioasa?

    P.S. Ne este tare dor de voiiiiii……………

Lasă un răspuns

