Love Affair

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii la “Love Affair

  1. M-am uitat uitata de Dumnezeu la povestea asta imortalizata de tine….ai avut inspiratie , e clar si ai prins momentul….Eu una , recunosc , m-am topit! Altceva nu stiu sa spun!

  2. @Ana: mi s-a parut superb ceea ce se petrecea intre ei, fara vorbe, doar faptele vorbeau,iar imaginile fac cat o mie de cuvinte! 🙂 pup

  3. @miunaelia: mi-ai adus aminte de saraca Madalina cu versurile astea, s-au vazut dar numai ea l-a placut, ramane de facut…nimic.A ramas singur si bosumflat pe banca, nu-l vezi?Ca e ciufut rau cu fetele 😀

Lasă un răspuns

