Some news

Sunt in urma tare cu postatul pe blog, desi stau acasa in perioada asta, nu am avut pur si simplu timp de scris pe blog, de stat pe net, de descarcat fotografii,etc.Ma bucur din plin de toate clipele alaturi de Pusi, ma plimb, vorbim, povestim, cantam, ne jucam, umblam mult de tot pe afara, planuim vacante.Suntem in prioza, cum s-ar spune,
Vara asta vom avea mult de tot de calatorit, vom merge si la o nunta la niste rude de-ale lui D., vom lipsi mult din arsita si zapuseala Bucurestiului.
Desi nunta va fi peste aproape 1 luna si jumatate, eu am inceput deja pregatirile.In primul rand am inceput cu mine, de 2 saptamani tin acelasi regim pe care l-am tinut mereu cand am vrut sa slabesc mult si este singurul la care raspunde organismul meu.Deja se vede clar ca am pierdut kilograme, deja blugii ii prind la o gaica mai incolo, am de pierdut panala nunta inca vreo 10 kg.Deja de data asta nu mai renunt, nu mai dau inapoi, sunt hotarata, trebuie neaparat sa revin la felul in care aratam eu candva, adica asa:

Mai apoi, orice nunta cere un anume staif, asadar si copilul va trebui imbracat cum se cuvine, in sensul ca eu cred ca la evenimente speciale nu te imbraci elegant numai ca sa te vada X si Y care vor comenta sau nu, ci o faci si pentru tine, pentru eticheta ta si modul cum te prezinti la un asemenea eveniment.Initial am vrut sa iau de la cineva un cotum imprumut ca m-am gandit ca nu ar avea rost sa investesc niste bani in ceva care sa-i vina numai acum.Dar am gasit un costum care poate fi purtat mai mult timp de acum incolo ( vor urma serbari, mai avem si alte evenimente de onorat ) asadar e foarte buna investitia facuta.Pusi mi se pare ca arata ca un mic mafiozzo italiano :-D, dar e adorabil!Deci si cel mare si cel mic vor fi imbracati in costume, cu camasi roz si cravate.O mostra despre cum va arata copchilul este aici:


***

Vara asta am fost binecuvantati iar sa nu dam bani la piata pe trufandale, tatal meu ( saru’mana mult tata! ) ne-a adus la botul calului, ca-n fiecare vara, visine, cirese si capsuni mari si frumoase, si-n plus naturale.Ne-am umplut burtile si congelatoarele, am mancat pe saturate si am pozat piciu’ cu „cercei” la urechi 😀

***

Spre rusinea mea trebuie sa recunosc ca am fost slaba si datorita nefericitelor evenimente cu serviciul ( sau poate chiar fericite pana-n final! ) m-am reapucat de fumat.Si nu asa 1 sau 2 tigari, am bagat direct un pachet in prima zi, eram ca-n sevraj de nervi si ca sa nu sparg capul cuiva am preferat sa fumez un pachet de tigari.Si am gresit intr-o seara si am fumat si acasa.Rezultatul?


Dar ma voi lasa iar, nu vreau sa ma reapuc de fumat pentru ca nu-mi face bine, stiu asta si nu voi continua sa bag otrava cu buna stiinta.Ala a fost unicul pachet ce l-am fumat si jumatate dintr-un al doilea si gata!
Maine plecam intr-o scurta excursie la 2 manastiri, despre asta insa scriu intr-o alta postare separata.

5 comentarii la “Some news

  1. Bafta multa cu slabitul si sa ajungi acolo unde iti doresti.

    Ayan e tare scumpel si elegant in frumosul costum 🙂

    Asteptam si noi sa se coaca ciresele. La noi mai greu ca e mai rece.

    Sa spunem NU tutunului 🙂

  2. @mirunaelia: multumim frumos, v-am admirat si noi cat de frumosi sunteti si ce bine ati petrecut in vacanta, sa va fie de bine!va pupam si hai cu ciresele de iulie sa va vedem in poze si pe voi.

  3. @noidoilaplimbare: sper ca voi putea posta si poze de la eveniment cand palontii (cum le spune el pantalonilor) 😀 vor fi deja aranjati la croitor.Atunci vreau sa-l vad cum va arata, multumim oricum pentru aprecieri!

Lasă un răspuns

