O saptamana grea

In saptamana ce a urmat zilei de luni ( 16.05) si implicit vizitei mele la ITM am dat o mie si unu de telefoane ca sa vad exact ce si cum sta treaba in mod legal.Concluzia mea dupa atata zbucium?In tara asta sunt oameni care sunt in functii de conducere si habar nu au ce si cum, sunt alti oameni care nici nu au idee cu ce se mananca o treaba dar vorbesc de dragul de-a se face auziti, sunt alti oameni pe care nu ai da 2lei ca stiu si te-ar putea ajuta si tocmai de la aia iti vine ajutorul.
Cum spuneam, am dat o mie si una de sfori in tara, am sunat de-am bolanzit pe la toata lumea si fiecare avea o alta versiune pentru ca fiecaruia i s-a intamplat altceva, dar sub aceeasi amenintare si infaptuire: desfiintarea de post dupa intoarcerea din CIC.Nici in ziua de azi nu-s lamurita exact de ceea ce este legal sa se intample, macar am ajuns sa impart in 2 tabere patitii ca si mine: aia de au fost bagati instantaneu in preaviz de 20 zile , li s-a dat salariul pe luna in care s-au aflat in preaviz + o luna compensatorie si cealalta jumatate care au fost reprimite la job, inca 6 luni li s-a oferit un alt post la aceeasi bani dupa care vor fi bagate in preaviz si tot tacamul mentionat anterior.
A fost o saptamana grea, joia dinaintea plecarii la munte eu eram cu telefoanele de gat si chef ioc pentru ziua copilului.Asta-i buba care ma doare, in loc sa fi stat eu relaxata si sa ma gandesc la mini vacanta ce urma am stat cu sufletu-n gat ca ce va urma?! De tuta ce sunt, ca parca ce avea sa fie nu tot se intampla!

2 comentarii la “O saptamana grea

  1. Era firesc sa te afecteze! Mai ales cand e vorba de o mare nedreptate! Si de faptul ca legea se aplica dupa ureche! Cu nspe mii de variante! 😦 Iti tin pumnii sa gasesti o solutie favorabila, pana la urma! Pupici!

  2. Oooof, am citit si postul anterior, dar nu prea stiu ce sa spun…decat ca „ceea ce nu ne doboara, ne face mai puternici”. Imi pare rau ca toate s-au intamplat de ziua pupicului si nu te-ai putut bucura cum se cuvine de clipele acelea minunate…sper sa treaca repede grijile, sa iti gasesti un job nou fara probleme. Tin pumnii sa se rezolve repede. Te imbratisez!

Lasă un răspuns

