Aici, desi sunt disparuta

Cu toata povestea asta referitoare la serviciul meu am si uitat, neglijat, abandonat blogul.Ca niciodata nu am scris nici macar un cuvant despre ziua lui Pusi,m despre ce sentimente m-au incercat si ma incearca inca la terminarea CIC-ului si reintoarcerea la munca, ce trairi am avut in ziua cand Pusi a implinit 2 ani, ce stie si ce nu stie sa faca el la varsta asta, cum si de ce stau iar acasa timp de 10 zile, etc.
Sunt multe ganduri pe care vreau sa le astern aici, sunt zeci de postari pe care le scriu si rescriu in gand de zeci de ori, le arhivez si le las acolo apoi abandonate totalmente.
Promit insa ca intr-o zi sa revin cu multe amanunte referitor la ceea ce s-a petrecut in perioada asta, cel mai tare ma doare faptul ( si pentru asta o urasc si mai mult pe nenorocita aia) ca toate astea cu serviciul s-aui intamplat exact in perioada cand Pusi a implinit 2 ani, perioada de care eu trebuia sa ma bucur din plin si nu sa stau cu sufletul umbrit si ochii impaienjeniti de lacrimi.
Dar soarele va rasari din nou, se pare, si pe strada mea!

2 comentarii la “Aici, desi sunt disparuta

Lasă un răspuns

