De la creşă

Azi dupa – masa i-am facut niste poze lui Pusi la cresa, nu am mai avut de multa vreme la mine aparatul foto si nu mai reusisem sa-l pozeze deloc.L-am sursprins la masa, la gustare, langa iubita lui Alessia ( Aleca cum o alinta el ), Alessia cea blajina si dulce cu care se joaca tot timpul, doarme langa ea la pranz si seara ne povesteste continuu de ea.N-am crezut insa ca e atat de tandru cu o fetita de varsta lui.Puiului meu ii place deja o fetita !
Apoi l-am surprins cum impinge zilnic bicicleta ( beleta cum ii spune el), e indragostit de asta, pe cea veche am vandut-o caci nu-i incapaeu picioarele in ea, se simtea constrans si nu mai voia sa mearga pe ea, imi cerea mereu „cuiuiu ” ( carutul ).Pe asta portocalie o adora, sta si-n casa catarat pe ea.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “De la creşă

  1. Deja iubita???eu stiam ca majoritatea isi fac iubite pe la gradi,dar Ayan e mai precoce si a inceput de la cresa:)… te vad soacra-mare prin clasele primare!
    Si mai ziceai de figura lui fii-miu de smecheras…si al tau va fi tot „bagabont de cartier” din ce vad eu.Va pup,sa aveti un week-end insorit

  2. @crisscristina: ce-ai doamna?pai ce-ai vrea, sa-i placa baieteii?Eu sunt mandra si linistita ca-i plac fetitele, nu am zis ca am 2 mari temeri in privinta-i?Una este legata de droguri, etnobotanice si alte nenorociri d-astea si a doua sa nu vina pe la 17-18 ani cu vreunul p-acasa sa ne anunte ca el e iubita mea !

Lasă un răspuns

