Primul gratar al lui Pusi

De felul meu nu mi-au placut niciodata iesirile la iarba verde, la gratar.Ma infiora gandul ca merg sa ma inghesui laolalta cu niste manelari afumati, care beau in nestire , infuleca disperati carnuri peste carnuri si asculta maneaua la blana.Nu am inteles niciodata ( poate am eu o problema in acest sens) modul asta de-a te distra: barbatii beau ca la balamuc, se imbata ca porcii si femeile robotesc, pregatesc mancarea, au grija de copii, apoi strang totul, acasa alte treburi,etc.Chiar nu am inteles care si unde-i distractia in acest tablou.Intotdeauna de 1 mai fie plecam la mare, fie nu plecam nicaieri ( cat am lucrat la grai particulara nici nu am avut liber de 1 Mai ).
De cand este Pusi in ecuatie lucrurile s-au schimbat, asa cum spuneam si-ntr-un post anterior il vreau afara tot timpul, mi se pare ca sta mult prea mult in casa, la cresa, desi timpul e frumos si s-a incalzit.Daca sambata am fost la Zoo, duminica ne-am hotarat brusc sa mergem la primul gratar din viata noastra ( a mea si a lui Pusi, caci D. a fost la nspe mii de gratare ca la ei in Ardeal sunt zone frumoase si oamenii mai curati, mai civilizati ).Nu aveam de niciunele, nu tu masa, nu tu scaune, nu tu gratar.Doar intentia de-a merge exista.Am plecat dis-de-dimineata, cu-n Pusi vioi si fericit ca pleaca de acasa ( e un ducaci ceva de groaza!) la Real.Am cumparat tot ce aveam nevoie: gratar si ustensile de manuit carnurile pe si de pe gratar, 4 scaune pliante, o masa, carne buna si legume de facut pe gratar si alte ingrediente.
Am luat 2 bucati bunici din dotare, ne-am urcat in masina si …unde mergem?Aici a fost marea problema.Nu voiam manele, fum mult si aglomeratie.Ma sufoca aglomeratia, nu suport sa vad ca-mi stau in coasta oamenii ( am claustrofobie ), voiam ceva larg , eventual si o apa pe acolo, liniste si pace.Si am gasit exact ce cautam.
Pe drumul spre orasul Giurgiu, la 20 km de Bucuresti, am gasit o minunatie de loc, erau doar 3-4 masini, fara manele, fara agitatie, fara zgomot, toti tineri dar civilizati ( m-a impresionat ca la sfarsit, cand am plecat, toti umbalm cu sacii de plastic sa adunam gunoaiele) , muzicaera, dar de calitate si multa verdeata si …Argesul.
Am incins un gratar, am pus carnea la facut, am ascultat pasarelele cantand, susurul raului ce curgea lin la poalele delisorului pe care ne aflam, am mancat, ne-am jucat, ne-am bronzat si mai ales ne-am relaxat.Pacat ca ne-a gonit ploaia, pacat ca nu am putut sta pana spre seara tarziu, dar vom mai repeta figura cat de curand.
Poze aici

2 comentarii la “Primul gratar al lui Pusi

  1. E frumos la gratar cu oameni civilizati. Si eu urasc aglomeratia. Chiar daca mergem mai departe, dar sa avem liniste. Deci mai mergeti, asa-i? 🙂

Lasă un răspuns

