La Zoo

Cred ca sunt mai bine de 7-8 ani de cand nu am mai calcat pe la Baneasa, la Gradina Zoologica.Foarte multa lume m-a sfatuit sa nu mai merg acolo, preferand Ferma Animalelor,mi-am ascultat insa inima care-mi spunea sa merg inainte de Ferma la Zoo.Este un loc de care ma leaga amintiri din copilarie foarte amuzante si placute, este un loc drag al inimii mele, astfel incat sambata tecuta am poposit la Baneasa, la Zoo.Intrarea am platit-o doar eu si D., fiecare cate 13 ron ( dupa 2 ani platesc si copii cate 6.5 ron ) dar banii au fost dati cu drag si a meritat din plin ceea ce am vazut.Am ragsit o gradina renovata, cu multe animale bine ingrijite, cu acvarii minunate, cu reptile si animale de noapte, cu maimute, ursi, pantere, lei si tigrii, pasari de toate felurile si soiurile, animale mici si animale mari, pelicani si lebede si nu in ultimul rand struti, bivoli, antilope.
Am facut o plimbare de 3 ore in Gradina Zoologica, Pusi a fost fascinat de toate animalele si urla cat putea la ele, le „vorbea” cum „vorbesc” si ele.La urs tipa cat putea „moi, moi, iaspunde-mi” 😀
Merita din suflet sa mergeti intr-o dupa-masa la Zoo, orarul este 9-19 zilnic si ceea ce veti vedea in interior merita toti banii.
Mai jos in Picasa poze de la Zoo
https://picasaweb.google.com/111063886918517935197/GradinaZoo?authkey=Gv1sRgCPjzhd_0sq2geg#

7 comentarii la “La Zoo

  1. Si noi am fost la Zoo,dar luni…daca stiam:( Ma bucur ca Ayan a fost incantat,spre deosebire de al meu care nu s-a certat decat la intrare cu pelicanii.In rest,ne-am clatit ochii noi.Poate ne nimerim totusi la Ferma…sa imi tii pumnii incepand cu ziua de luni:(( cand incepe tortura.Va pup si multa sanatate

  2. Arata superrrrr , mai putin sala cu papagali care mi se pare tare hidoasa… dar poate nu am vazut-o eu bine :D.Sincer nu inteleg de ce ti au zis aia sa sari peste acest zoo… Sa inteleg ca celalalt e ceva de nemai vazut, nemai intalnit? Oricum daca te duci sa ne arati si noua pozele ca sa mi dau cu presupusul si acolo :)))
    Si ma bucur ca am resuit sa te mai vad si pe tine ca in ultima vreme esti scumpa la vedere :)))

    Pupic…iiii

  3. @criss: luni?pai luni a fost zi lucratoare, nu puteam oricum sa mergem!De lunea cealalata ma gandesc mereu la tine, nu mai am nici eu mult, doar 2 saptamani si gata-i ! pup

  4. @silvia: cu siguranta atunci cand vom ajunge la Ferma am sa postez ceva poze ca sa le vezi.Si da, la pasari nu mi-a placut nici mie, cel mai mult mi-a placut la acvariile cu pesti si la reptile.E divin acolo la pestii aia superbi!

  5. @mirunaelia: anul trecut cand am fost la mare, am vizitat o gradina cu animale la Constanta, mi-a placut la nebunie si acolo!

Lasă un răspuns

