Bolnav, cantaret, recitator, tragator de ape, toate la pachet!

Am disparut iar, ca magarul in ceata, rapusi de o alta amigdalita nenorocita care ne secera cu totul, cel putin eu, ma simt doborata efectiv, cand patesc asa ceva, si-n iarna asta am facut deja de 2 ori amigdalite pultacee.Ma gandesc serios daca nu cumva avem vreun streptococ – eu nu mi-am facut exudat inca, dar lui Ayan i-a tot iesit negativ- nu mi se pare ok atata amigdalita si febra si dureri cumplite de gat ce nu trec fara antibiotic , iar de data asta boala nu amai fost de la cresa.
Pusi e pus pe picioare, eu sunt inca bolnava, ma tarasc de pe o zi pe alta, am gatul umflat cumplit si o permanenta stare de rau.
Inainte de-a cadea rapusa de amigdalita cu pricina, am avut timp sa fac niste inegistrari cu Pusi cel cantaret, recitator si dansator, cu Pusi cel iubitor de tras apa la wc, toate la pachet 😀

2 comentarii la “Bolnav, cantaret, recitator, tragator de ape, toate la pachet!

  1. Sanatate multa!
    Pusi e un scumpic, e asa de dulce…chiar imi era dor sa aud un copilas mic :).

  2. va pupam sa treaca,din pacate la noi s-a ajuns la antibiotic injectabil,din 6 in 6 ore,si cum eu il administrez cam sunt la capatul puterilor.va dorim sarbatori linistite si sanatoase.

Lasă un răspuns

