Traiesc pe picior mare

Această prezentare necesită JavaScript.

10 comentarii la “Traiesc pe picior mare

  1. :)demential!!! si tare mandru de ale lui incaltari!dar nu se impiedica cu ei???ca al meu nu prea se descurca cu 45 ai lui taica-su…

  2. @criss: voi chiar traiti pe picior mare, 45 auzi! Noi suntem mai modesti, doar 43, merge cu ei nu se impiedica.va pupam

  3. haha ce dulce e!!! Daca iti povestesc ce am patit noi…mori de ras! Stefan a plans vreo 3 zile ca vrea adidasi de baieti mari. I-a luat soacra-mea 3 perechi de incaltaminte si tot degeaba.
    Intr-un tarziu am cedat nervos si m-am dus cu el acolo unde a vazut „adidasi de baieti mari”
    Cand am intrat in magazin si l-a vazut vanzatoarea (pe mine nu ma cunostea, dar pe el da) a busit-o rasul. Si i-am spus sa imi dea o pereche de adidasi modelul respectiv dar marimea lui Stefan. Vanzatoarea mi-a zis „doamna, el vrea adidasi de baieti mari, adica marime mare! Lasati-l sa ia ce vrea el”
    Si bineinteles ca si-a ales o pereche marimea 35 pe care a si probat-o acolo (radea vanzatoarea cu lacrimi) si apoi i-a dat lui punga cu adidasii si a mers mandru cu ea in mana pana acasa si sa vezi fericire…cat de mandru era de el…
    Vreo 3 zile a durat 🙂

Lasă un răspuns

