Pe drumuri de munte

Anul trecut de Paste am petrecut la o pensiune din Predeal, pensiune despre care am scris aici si de care am fost total nemultumiti.De fapt, de unele aspecte am fost nemultumiti total, caci au existat ca-n orice lucru si chestii bune pe care le-am pastrat in memorie ca atare.De exemplu, personalul pensiunii ( exceptandu-l pe individul care atunci se ocupa de rezervari) a fost si este extraordinar de amabil si de serviabil.
La momentul respectiv puteam sa jur ca nu mai calc niciodata pe la ei avand in vedere experienta mai mult trista decat placuta, de care am avut atunci parte si nu pe bani putini.In luna ianuarie a acestui an am primit un telefon de la insusi patronul pensiunii, care ne invita sa petrecem gratuit un weekend la aceeasi pensiune, beneficiind atat de masa cat si de cazare „din partea casei”.Initial am crezut ca-i o gluma, in Romania nu se intampla decat o data la o mie de cazuri astfel de chestiuni si atunci am considerat ca nu e momentul sa-mi bat capul cu astfel de lucruri.Si totusi, domnul respectiv a revenit cu propunerea, noi am acceptat si iata ca weekendul ce tocmai s-a incheiat am fost iar la Predeal, la Casa Bunicii.De data asta am stat intr-o camera la mansarda, superb amenajata, conditii si spatiu de joaca pentru copil, nu a mai fost atat de cald ca si randul trecut si mai ales, Ayan nu s-a mai imbolnavit.
Nu am vrut sa abuzam de amabilitatea domnului si am stat doar sambata si duminica, o singura noapte, dar ne-am simtit mi-nu-nat.Sambata a fost frumos afara si chiar si duminica dimineata am putut face o plimbare pana la partia „Clabucet” si apoi la cabana ” Trei Brazi „.
E de prisos sa povestesc ce fericit a fost Pusi care nu mai voia ieri sa intre in scara blocului ca „eu veau a munte” !
Ah, de-am beneficia mereu de plecari din astea in weekend am fi super relaxati si ne-am incarca bateriile pentru mult timp.Dar e bine si asa, multumim pentru tot Casa Bunicii si vom mai reveni cu alta ocazie in aceeasi camere insa, de la mansarda.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comentarii la “Pe drumuri de munte

  1. Frumos din partea gazdelor pt. cadoul oferit. O buna strategie de a atrage clienti, dar asta nu mai conteza cand v-ati simtit asa de bine . Si neaparat trebuie sa mi zici ce trucuri folosesti de arata atat de bine Ayan. Stiu ca -i mostenire genetica, dar sigur ne ascunzi tu ceva… :)))

  2. @silvia: adica cum arata bine Ayan? 😀 In sensul ca e frumos crescut ?Pai mananca bine, doarme si program riguros.Cam atat…

Lasă un răspuns

