Cand monstrii au copii

Povestea de mai jos anunt ca este una incredibila si socanta.In timp ce unii oameni normali si sanatosi la cap trec prin zeci si sute de clipe groaznice si fac tratamente peste tratamente fara rezultat pentru a avea un copil, Dumnezeu le da unor monstri copii de care sa-si bata joc si sa-i nenoroceasca pe viata.
Nu stiu daca ceea ce simt acum este o revolta, un dezgust infernal sau o siderare incredibila in fata unui asemenea caz.Azi a venit mama mea , la randul ei extrem de tulburata, si mi-a povestit un caz care m-a socat.Se intampla cu o fetita de la una din gradinitele unde a mea mama este inca profesor de pian.
Azi de dimineata, in gradinita a venit Protectia copilui si Politia deoarece cu B. de numai 6 ani se intampla niste grozavii.Tatal ei natural, om cu 2 facultati si seful unei firme destul de mari din Bucuresti, o abuzeaza sexual.Fetita acum in varsta de 6 ani traieste de 4 ani o „poveste de iubire” cum chiar micuta a povestit.
Cum s-a aflat de toata grozavia aceasta?B. s-a cracanat pe o masuta la gradinita si i-a spus unei colege de-ale ei -tragand-o inspre picioarele desfacute- ” hai si pupa-ma si tu la pasarica asa cum face tati!”.Cealalta fetita i-a povestit acasa mamicii ei, mamica a vorbit cu educatoarea si apoi educatoarea a luat-o la interogat pe B. care a plans si i-a povestit ca tati o iubeste seara in baie si apoi in pat.
Realitatea este una cu mult mai socanta decat ceea ce a povestit copila numita B.
Tatal ei, un fost copil instituionalizat, in varsta de 31 ani, a fost prins de catre sotia sa, mama naturala a B. cand cea mica avea 2 ani si jumate, in timp ce ii facea cunnilingus.Mama fetitei a facut un soc nervos la vederea cosmarului respectiv si a stat internata la Obregia si apoi la numarul 9, de atunci avand grave tulburari psihice si stand numai acasa intinsa in pat.Monstrul cu chip de om a continuat sa isi batjocoreasca copila timp de aproape 4 ani, a continuat s-o abuzeze sexual in cele mai jhosnice moduri posibile si imposibile, pedofilul asta pervers si-a abuzat carne din carnea lui si sange din sangele lui supunand bietul copilas la niste atrocitati greu de imaginat de catre un om sanataos.B. a povestit celor de la Protectia Copilului ca seara de seara:” tati imi da pasarica lui sa o sug si apoi imi face si el la fel, dupa care imi pune pasarica lui in fundulet!”.
Si acum cand scriu asta mie , una, imi vine sa vomit pe tastatura.M-a tulburat in asa hal cazul asta ca , sincer, eu i-as taia „pasarica” nemernicului cu iataganul ala urias cu care tai si sectionez carnea de porc.pedofilii astia monstruosi nu merita pedeapsa cu pucaria , merita omorati prin taierea „pasaricii” cu care ii mutileaza pe bietii copilasi.Scarbele!
Este infiorator ce poate face psihopatul asta noenorocit cu propriul sau copil, este inuman ca un tata sa-si distruga psihic si fizic copila.Si ca tot peisajul groazei sa fie complet, monstrul este momentan in arest, dar va fi eliberat daca nu sunt suficiente probe si marturii doveditoare iar apoi a amenintat ca ii ia maica-sii de tot fetita.Mi-e greu sa ma gandesc ce s-ar intampla cu acea cpila daca ar ramane doar el cu ea.
Fereasca Dumnezu pe toata lumea de asa dementi, a distrus viata nu numai a celei mici, dar si pe cea a sotiei lui.Faci copii,te chinui si ii cresti, se casatoresc si nimeresc un monstru cu chip de om, care le va face viata un iad! E infiorator si dezgustator si legile din tara asta sunt de tot rahatul

21 comentarii la “Cand monstrii au copii

  1. De la paragraful cu „povestea de iubire” am zis sa ma opresc din citit. Si totusi, am continuat si rau am facut! Pentru mine asa ceva nu pot concepe si, totusi, uite ca se poate! Sa ne fereasca Dumnezeu! Dar eu nu inteleg un lucru! Cum adica nu exista suficiente probe si marturii? O proba mai clara de insasi fetita, eu nu gasesc! O supui la analize si dovedesti! Asta-i buna! Hai ca m-a apucat si tremuratul de nervi si groaza ca se pot intampla asemenea atrocitati!

  2. Groaznic. Merita omorat in chinuri. iar in primul rand sa i se taie „barbatia”, daca se paote spune asa. Asta e un criminal. Nici eu nu concep asa ceva. Nici nu imi pot imagina. Groaznic…

  3. @svea: fetita a fost invatata sa spuna ca a vazut la televizor si de acolo stie toate cele spuse colegei ei de gradinita si doamnelor, mai apoi a spus ca ea si tati au un secret pe care nu-l poate spune ( e manipulata clar ), fetita e inca virgina, asa incat monstrul ala nu are probe clare impotriva-i.legi de cacao care nu-i sperie pe nemernici, ia sa fie unu care sa-i taie macar unui monstru d-asta „pasarica” si sa vad eu atunci cati pedofili d-astia mai au curajul sa faca ceva unui sufletel nevinovat! dar legea-i permisiva cu monstrii si ei se dezlantuie.

  4. @mirunaelia: si eu tot asa as face, astia nu-s de iertat sub nicio forma, merita pedeapsa capitala, sa moara insa in chinuri cumplite.

  5. Am citit de doua ori pentru ca nu am putut sa cred,am zis ca vederea imi joaca feste,dar se pare ca nu.Este infioarator,pentru acest animal nu exista pedeapsa suficient de mare.Si da,ai dreptate…legile sunt de tot rahatul,nu m-as mira ca peste 28 de zile sa isi ia copilul de la gradinita cu ranjetul pe fata

  6. @crisscristina: monstrul locuieste pe langa tine si fetita e la o gradinita particulara pe acolo pe la voi, e arestat la sectie si da, e posibil sa scape monstrul asta! Scarba nenorocita!

  7. Stii ce ma mai socheaza?gradinita particulara,2 facultati,firma…nu ca ar avea vreo scuza,departe de mine gandul asta…dar parca te astepti la o cioara,un retardat…nu la unul care are o poziti cat de cat…oricum ar fi,eu i-as taia scula si i-as da cu sare…iar distractia cea mai mare ar fi daca ar ajunge vreodata pe la mititica si s-ar afla cu cine s-a distrat el 4 ani,atunci sa vezi

  8. @Cris: stiu ca-n parnaie va fi vai si amar de curul lui, dar macar de-ar ajunge acolo! Monstrii sunt din toate clasele sociale, asta-i un bolnav iremediabil.

  9. Javra imputita, mi-e scarba de tot ce ai povestit aici, de nemenicul ala!! Saracul copi!

  10. @abramburika: sa stii ca la inceput mi-a fost si mie scarba, greata si tot tacamul de vome, ulterior mi-am dat seama ca si monstrul de azi a fost tot un copil sarman, lovit de soarta care a trait niste experiente cumplite pe pielea-i ( stim cu totii ce se intampla in orfelinatele din Romania) si azi a devenit adultul -monstru care este.Fereasca Sfantu’!

  11. Asa e, fiecare reactinoeaza diferit la greutati si necazuri. Pe mine insa o copilarie in orfelinat si alte greutati nu m-ar fi facut sa imi bat joc de copilul meu. Din contra, l-as fi inconjurat de mult mai multa iubire decat am avut eu parte in copilarie, daca as fi avut experiente de astea triste. Adultul din povestea ta insa e clar ca are si probleme psihice, chiar daca el nu le constientizeaza …

  12. @abramburika: din afara uneori judecam lucrurile asa cum e normal sa fie, numai ca eu aici am povestit despre un monstru bolnav psihic, abuzat la randul sau in copilarie si distrus pe viata.Niciun om sanatos si intreg la minte nu face asa ceva propriului copil,nu?Hai fugi si citeste lucruri frumoase tu, nu ai nevoie de nenorociri d-astea, tie iti trebuie numai lucruri frumoase , blande si pline de iubire de-acum incolo! pupici

  13. Povestea e ingrozitoare, e ceva inuman! Dar eu nu inteleg o chestie…mama a fost martora, a vazut cu ochii ei ce se intampla. De ce nu a reactionat atunci? Iar acum nu e suficient sa depuna marturie? Nu am habar de legile romanesti, dar acuzatiile acestea nu ar trebui trecute asa cu vederea. Iar apoi se pot pune camere prin casa sa inregistreze ce face „tatal” cu fetita.
    El e psihic afectat pentru ca a fost institutionalizat, e clar. Acolo ar trebui umblat prima data. Cred ca nu e un om normal, un psihoterapeut si-ar da seama de asta si nu ar mai avea dreptul sa primeasca copila…
    Sper sa se rezolve cumva…pacat de biata fata. 😦

  14. @salmi: acolo m-am blocat si eu, de ce mama copilei odata ce si-a revenit din soc nu s-a dus sa-l denunte pe psihopat , nu l-a filmat pe ascuns si sa-i ia copilul definitiv/Nu stiu exact toate amanuntele, probabil si povestea trecuta prin nshpe mii de guri e deformata oarecum fara sa aiba anumite amanunte semnificative, ideea este ca acea B. fetita e pe viata mutilata psihic.pacat.

  15. nu pot sa cred ca exista asa ceva……..nu nu nu !!! sunt de-a dreptul socata

    e inuman, e grotesc, e strigator la cer… ingrozitor…..

    Sper din suflet sa nu mai scape veci din celula, javra !

  16. Tu femeie , nu am avut puterea sa iti citesc toata postarea si plang….de ce nu ii vede pe astia Dumnezeul asta mare ?….Ma cutremur……ma doare…. 😦 Biata copila!

  17. @vladutchi: si eu am fost socata, sincer.Dea lungul vremii maica-mea a mai venit cu tot felul de povesti de prin familiile copiilor carora le-a fost diriginta atata amar de ani, dar atunic parca nu ma lezau atat de tare cum seintampla acum de cand sunt eu mama.

  18. @Ana: zi si tu! taica-=miu in p[rima faza doar atat a intrebat: ” e tatal ei natural sau un strain bolnav?” caci si strainii isi cresc copiii capatati prin casatorii mai bine decat monstrul care ii este tatal natural copilei.Fereasca Dumnezeu!

Lasă un răspuns

