Stirile pe scurt

Cand lipsim mult este motivat…Nu mai apuc sa fac nimic decat sa stau cu ochii butelie pe copchilul care s-a facut ceva de groaza de zapacit ( de la turnat apa si ulei in cuptorul incins pana la bagat degetele in toate prizele din casa ).Efectiv mi-a dat de cap, nu mai pot sa respir de cate boacane face!Cica asa-i cu baietii si eu mi-am dorit din suflet un baiat, asa ca acum nah! sa-mi iasa pe nas dorinta cea mare.
Ultima isprava?Iaca numai buza sparta si iar sange, sperietura cumplita si semn.Sa-i multumesc lui Dumnezeu ca acum 2 saptamani mi-a venit asa un gand si am mochetat bucataria, ca altfel iar eram cu ceva cap spart si cusaturi.Oare cum va arata copilul asta la maturitate insemnat ca aia din lagare sau toate astea ii vor trece?
Momentan eu stau foarte rau cu emotiile, lunar am cate-o isprava de genul asta si daca o tine tot asa ma scoate la pensie la 40 de ani.

Această prezentare necesită JavaScript.

14 comentarii la “Stirile pe scurt

  1. Si eu mi-am dorit un copil cu personalitate si mi-a dat Dumnezeu. Ca si tine, sa imi iasa pe ochi.
    Aseara am mers si eu la urgenta cu un vecin care si-a rupt buza (tot baiat, dar are 5 ani). L-a certat ta-su tot drumul pana la spital. La un moment dat m-am enervat eu, cand am vazut cum era de speriat copilul si plin de sange si tu mai urli la el. L-am intrebat daca el a fost cuminte cand era mic, si a mutit. I-au cusit buza saracului copil.
    Amira stai linistita ca toti sunt la fel. Tu crezi ca fetele sunt mai cuminti? Nu… Daca fiica-mea o sa semene cu mine la obraznicii o sa albesc pe la 35 de ani. dar noi sa fim sanatoase si sa dea Domnu sa nu faca copiii obraznicii prea grave. Bine ca sunt sanatosi. Semnele si buzele sparte trec. Te pup si sa auzim de bine.
    A… si Miruna si-a spart buza la un moment dat. Nu asa de tare, dar oricum.

  2. @mirunaelia; Oana, multumim de incurajari si multa sanatate micutului care si-a spart buza mai tare decat capiatul meu :-).Iar faptul ca Miruna e nascuta in aceeasi zi cu mineasta ar trebui sa te convinga ca va fi un copil linistit, eu am fost mica foarte cuminte, mai mare m-am „stricat” si am devenit scorpie.

  3. Ti-am mai zis ca mi-as dori ca Miruna sa semene cu tine. Desi nu te cunosc personal imi dau seama ca esti o femeie infipta si puternica.
    Nu stiu daca iti place Pepe sau nu, dar ai vazut ca e nascut in aceeasi zi de mare sarbatoare ca voi doua? pup

  4. @mirunaelia: cu Pepe am copilarit, am fost la aceeasi scoala, il cunosc foarte bine, nu-mi place ca si artist si nici ca barbat, dar imi place de el ca e hotarat si romantic, ca e un tip de viata si misto.Stiu ca suntem nascuti in aceeasi zi, intr-un an ne-am serbat impreuna, pe la 2 si ceva de ani.

  5. Asteptam sa mai scrii cate ceva. Nazdravanii o sa faca, garla! Abia acum incepe. Nu trebuie sa faci nimic, doar sa fii cu ochii pe el. Ce doresc puilor nostri, este sa nu-si piarda indemanarea, imaginatia si ingeniozitatea de acum, chiar daca asta inseamna ca unele lucruri pe care le fac sunt foarte riscante. Noi sa fim acolo si sa-i vedem 🙂
    Al meu scoate cartile din rafturi, le face stiva si se urca pe ele sa ajunga la rafturile de sus. Si tocmai ma bucuram ca a gasit o ocupatie mai pasnica…

  6. @csabina: Nici nu apuc sa fac ceva in sensul asta, doar ca uneori imi ies din minti pentru faptul ca ambele accidente s-au intamplat cu noi langa el, la un pas de el si tot a ramas insemnat.Cu cataratul inca nu are nicio pasiune, el e prieten cu caloriferele pe care incearca din rasputeri sa le calareasca iar pe mine ma trec fiorii caci mi-e frica sa nu cada in calorifer cu capul, dintii,etc.Numai putere si rabdare cer de la Providenta ca-n rest nu am ce sa fac.

  7. Pupam buzita cu buba…si nervi de otel mamico:)Noi cu baietei nazdravani avem de tras tare,dar parca nici nu mi-as fi dorit un copil-bibelou,care sa stea acolo unde il pun.Va pup si astept primele raze de soare:)…nu mai scapati fara o tura prin parc

  8. @criscristina: Clar ca nu mi-ar fi placut un pampalache d-ala pe care sa-l lasi cate 2-3 ore pe un scaun si el sa stea acolo nemiscat, dar nici atat de agitat nu as fi vrut.In fine, sanatos sa fie si sa vina caldura aia sa iesim in parc! pup

Lasă un răspuns

