Botezul puiului meu

Si atunci ca si acum ma emotionez ingrozitor cand ma uit la video asta, ma apuca asa o nostalgie dupa momentele acelea minunate de la inceputul nostru ca si parinti, de la crestinarea puiului drag.Am plans si-n biserica si apoi am plans si la vederea videoclipului adus de fotograf, am plans mereu cand am vazut aceste momente si plang si acum.Nu pot explica de ce anume ma emotioneaza atat de tare, acum insa mi-am dat seama ca pe blog nu a existat niciodata acest video atunci cand era public, din motive lesne de inteles.
Acum a venit momentul sa il postez si aici.Botezul puiului meu a avut loc de ziua mea de nastere, in anul in care am implinit 32 de ani,am serbat atunci in acel an doua evenimente minunate.Pusi a avut 2 perechi de nasi, o pereche tanara de prieteni si pe matusa mea.Botezul a avut loc la biserica „Sfantul Elefterie” si Pusi a fost atunci botezat si cu al treilea nume in afara celor 2 din certificat si anume :Ayan Darius Matei.In acealsi timp cu Ayan a mai fost botezat un alt baietel numit tot Darius Matei 😀 ( ce coincidenta ,nu? ).Petrecerea de dupa botez a avut loc la restaurantul „Floare de soare”, undeva prin centrul Bucurestiului, locatie mica si intima cu mancare super si preturi nu extraordinar de piperate.

6 comentarii la “Botezul puiului meu

  1. Impresionant, intr-adevar! Si din afara, d-apoi din postura de mama! Sa tot plangi in astfel de momente! Te inteleg perfect, ca si eu am plans la nunta mea 😀 si imi imaginez ca si atunci cand voi avea un copil voi plange (de emotie si bucurie) la fel de mult! Asa ca e de inteles! Pupici!

  2. @svea:Gabita e tare emotionant la botez, mai ceva ca si la nunta, nu stiu de ce!Abia astept sa ma emotionez si eu la video cu puiul vostru 🙂

  3. @Ana maria: Anuto e mai bine dar tot nu s-a refacut, se vindeca greu ca orice pomada i-as pune in 2 minute a mancat-o :-D, tare-i capiat de cap, dar nah! baiat am vrut, baiat am! 😀 va pupam si acum deja nu-i mai zice Lalala, ci Luana clar.

Lasă un răspuns

