La Multi Ani dragele mele!

Astazi am un singur gand: sa avem toate o primavara deosebita, imi doresc si mie ceea ce va doresc si voua, multa sanatate si mult soare, multa caldura de jur impreur.sa fie cald atat in casele si-n familiile noastre, sa ne fie cald in sulfet, in portofele si la joburi, sa ne fie vremea calda si viata o eterna primavara.La Multi Ani, sa fiti azi iubite si menajate mai mult decat oricand si sa nu uit sa-i spun mamei mele ca o iubesc nespus si-i doresc o primavara eterna in viata-i.
Azi este si „baba” mea: frig, dar soare!Ma bucura asta, inseamna ca n-o sa fiu o baba acrita si posomorata:-D.Va pup cu mare drag!


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

5 comentarii la “La Multi Ani dragele mele!

  1. Multumim, la fel! Baba mea a fost pe 6 🙂 Dar nu stiu dupa care vreme sa ma iau, ca daca ma iau dupa asta suedeza, aici avem frig si zapada pana-n aprilie :))

  2. La multi ani!!!o primavara frumoasa,plina de realizari si mult noroc.Si baba mea tot azi este…dar e bine ca e soare,nu:D.Pupam

Lasă un răspuns

