Just to be fit!

Dupa fix o luna de mers la spinning, vreau sa subliniez faptul ca am slabit 4 kg fara pic de dieta.Am fost de 3 ori pe sapatamana la sala, am folosit intr-adevar folie alimentara pe sub trening si dupa antrenament nu am mai mancat nimic.Desigur ca acele 4 kg probabil reprezinta apa din corp si toxinele.Insa, am slabit, am o motivatie sa merg mai departe.Si D. a slabit 2,5 kg in conditiile in care a mancat si dupa sala, mananca tot timpul si multe dulciuri.
De astazi m-am apucat de dieta, paralel cu spinningul, sunt curioasa cat voi slabi in urmatoarea luna de mers la sala + dieta aferenta.In plus, mi-am cumparat niste L-carnitina cu crom si inainte cu jumate de ora de antrenament voi lua 2 pastile si alte 2 pastile cu o ora inainte de culcare.Abia astept sa vad ce rezultate voi avea peste fix o luna la aceeasi data.
Mai nou, la sala s-au mai bagat niste chestii misto despre care voi scrie mai jos si pe care merita sa le incerc rand pe rand in luna ce va urma.Ce poti face  la sala in abonamentul de 130 ron:

1.Aerobic clasic / cardio tone

Descriere generala: – clasa compusa din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului.

Planul lectiei: – clasa dureaza aproximativ 60 de minute : primele 5 minute incalzire, partea fundamentala – antrenamentul propriu-zis si o parte finala, de revenire / relaxare, tot de aproximativ 5 minute. In primele minute – partea de incalzire, se folosesc pasi simpli si cu un ritm scazut ce creste treptat. In partea de antrenament propriu-zis creste intensitatea efortului, atat prin cresterea ritmului de executie, cat si prin cresterea gradului de complexitate a pasilor ce compun coregrafia clasei. In partea a doua a antrenamentului se pot efectua exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii abdominale, fesiere si lombare. In cadrul revenirii care incheie clasa se efectueaza exercitii de relaxare si / sau respiratie tip stretching.

Obiective: – datorita efortului deopotriva intens si continuu, antrenamentul acesta are efecte asupra aparatelor cardiovascular si respirator si creste adaptarea acestora la efort.

2. Body pump

Descriere generala: – clasa de aerobic in care se folosesc mijloace din sala de fitness pentru a realiza un antrenament intens de tonifiere pentru principalele grupe musculare scheletice.

Planul lectiei: – dupa o incalzire similara clasei de aerobic clasic, in care se creste treptat intensitatea efortului prin complexitatea pasilor si ritmul de executie, se trece la executarea unor exercitii de forta cu propria greutate sau diferite materiale auxiliare claselor de tonifiere- bare, gantere, steppere. Aceste exercirii de tonifiere vizeaza in prima parte a antrenamentului propriu-zis grupele musculare scheletice mari-coapse, pectorali, spate. In continuare se solicita grupe musculare mijlocii si mici-gambe, umeri, brate, abdomen, lombar si fesier. Finalul acestei clase contine exercitii de realxare si/sau respiratie tip stretching.

Obiective: – cresterea tonusului musculaturii scheletice si cresterea adapatrii organismului la efort in general.


3 .Abdomene / Abs pump

Descriere generala: – clasa de aerobic in cadrul careia se efectueaza doar exercitii care solicita musculatura abdominala si dureaza numai 30 de minute.

Planul lectiei: – in cadrul acestei clase al carei principal scop este solicitarea intr-un mod corect si eficient a musculaturii abdominale se efectueaza exercitii care tonifica principalele zone ale acestui perete muscular-dreptul abdominal superior si inferior, oblicul abdominal si transversul. Dupa o incalzire in care intensitatea efortului este scazuta in debut si creste usor, se trece la exercitii cu grad crescut de dificultate pentru urmatoarele aproximativ 20 de minute. Finalul clasei consta in exercitii de relaxare si/sau respiratie tip stretching ce solicita in special musculatura abdominala si lombara.

Obiective: – cresterea tonusului musculaturii abdominale si realizarea unui antrenament corect si eficient al acestei grupe musculare.

4. Step aerobic

Descriere generala: – clasa de aerobic in care coregrafia se bazeaza in principal pe folosirea unui obiect asemanator unei bancute ce se poate regla pe inaltime.

Planul lectiei: – aceasta debuteaza cu partea de incalzire ce nu depaseste o intensitate medie a efortului si 5 minute durata ; continua cu partea fundamentala-antrenamentul propriu-zis. In cadrul acestuia creste intensitatea efortului prin cele doua componente-cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei; toti pasii de aerobic executati sunt adaptati si/sau modificati functie de elementul de baza al coregrafiei-pasirea pe si de pe step. In patea finala a clasei, inainte de incheiere, se pot efectua exercitii de tonifiere diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar. Incheierea sau partea de relaxare contine tot exercitii tip stretching si de respiratie.

Obiective: – antrenamentul solicita atat componenta cardiovaculara a organismului dar si musculatura membrelor inferioare si coordonarea.

5. Spinning sau indoor cycling/Basic spin

Descriere generala: – clasa de aerobic ce se desfasoara intr-un spatiu destinat numai acestui anrenament- similar cu ciclismul- comform indicatiilor unui instructor si cu o coregrafie specifica.

Planul lectiei : – inaintea de incalzire se explica, exemplifica si arata de catre instructor cum se foloseste corect bicicleta pentru a se evita eventualele accidentari. Dupa o incalzire ce poate sa dureze si 10 minute se trece la antrenamentul propriu-zis prin cresterea intensitatii efortului-cresterea gradului de complexitate a coregrafiei si rezistentei la pedalare. Finalul clasei consta in revenirea treptata la o intensitate minima a efortului-repaus-si apoi efectuarea unor exercitii tip stretching folosind la maxim bicicleta pentru a le efectua.

Obiective: – solicitarea acestei clase se resimte atat la nivelul aparatului cardiovascular cat si la nivelul musculaturii membrelor inferioare si abdominale prin cresterea gradului de antrenament al acestora.

6. Tae Bo

Descriere generala: – clasa de aerobic in care coregrafia este compusa in cea mai mare parte din miscari specifice artelor martiale – lovituri de brate si de picioare.

Planul lectiei : – veti invata lovituri de brate si picioare combinate cu deplasari si eschive respectand o coregrafie cu ritmuri si tempouri diferite.

Obiective: – antrenamentele de Tae Bo emana o energie fantastica, te ajuta sa slabesti sa te fortifici, sa capeti fermitate si elasticitate, agilitate si mobilitate.


sursa aici

Eu, care am fost o lenesa incurabila, acum va pot spune din suflet ca merita tot efortul de-a va invinge lenea si de-a merge la sport.Te simti altfel, esti mult mai tonic, ai mai multa energie si-n plus corpul se modeleaza intr-un alt fel.E super!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s