De ce ne-am mutat?

Azi cand am apasat butonul „delete” al blogului cu „ayandari” o lacrima s-a ivit in coltul ochilor, am simtit ca si cum as fi inchis o alta fila a vietii mele, m-a durut hotararea asta dar a trebuit s-o iau.Au fost totusi 18 luni in care am scris zilnic, au fost totusi momente fericite pe care le-am trait cu acel blog, am cunoscut datorita lui oameni frumosi, am legat prietenii si da , asa cum spunea o cititoare de-a noastra ” a fost mai mult frumos decat urat”.
Numai ca blogul nu l-am facut privat datorita idiotilor care ne mai calcau pragul, nu l-am facut privat datorita unor frustrate si nebune care tam-nesam se iau de om , nu au ce sa faca si le mananca dejtele sa mai arunce cu putintel noroi in oameni care nu fac parte din turma.Nu am inteles niciodata spiritul asta de turma, nu am inteles niciodata ipocrizia asta si nevoia de-a te baga in sufletul unui om spunandu-i aiureli ( de exemplu eu urasc oamenii pe care ii simt ca ma plac si vor sa-mi devina amici, dar nu stiu cum s-o faca, nu stiu cum sa ma „cucereasca” decat prin cuvinte lingusitoare si mincinoase, spunand diverse abureli ca si cum eu nu as sti adevarul sau nu m-as privi zinic in oglinda.Bullshit!!), nevoia de-a te baga in seama cu toata lumea comentand zilnic la orice articol postat de toata mamicimea blogareasca, nu am inteles niciodata de ce trebuie sa fiu eu ca ceilalti ca sa ma accepte marea turma in cloaca lor.Nu, nu-s genul ala si nici nu voi fi vreodata, nu ma voi sfii nicicand sa-mi spun parerile doar pentru a fi „prieten” cu cineva.Nu ma voi schimba si nici nu am avut de gand vreodata s-o fac.Asa ca…nu asta a fost motivul pentru care ne-am „privatizat”.
Nope!
In urma cu o saptamana m-am intalnit cu un nene care e sus pus pe la politia capitalei si din vorba in vorba mi-a spus vadit ingrijorat sa am mare grija de copil ca-n ultima perioada se rapesc copii la greu pentru traficul de organe.M-am cutremurat ce povesti mi-a spus, m-am infiorat in ce oras traim si mai ales m-am infiorat cand mi-a spus ca le dam si pedofililor si tuturor nebunilor pe net mura-n gura despre copiii si vietile noastre.Si am analizat ca asa este.Daca eu ca si mamna imi expun copilul pe net atunci cine sa mai aiba grija de el?
Am spus stop!
Pentru asta am facut un alt blog, am pastrat aici doar oameni frumosi, nu mai moderez comentariile si scriu ce-mi trece mie prin cap, ca si pana acum.Asadar bine ati venit in noua noastra casuta si va multumim mult ca existati si ne cititi!

17 comentarii la “De ce ne-am mutat?

  1. Bine v-am gasit in noua casuta si asteptam cu drag sa va citim in continuare, asa cum ti-am scris si in email. Va pupam.

  2. @abramburika: Petro noi v-am pierdut….da-mi iar linkul tau ca la transfer nu l-a luat, nu stiu de ce si pe google pricat am cautat nu va gasesc! pupici

  3. @salmi: dap, nici eu si nici nu se poate face public sau mediatiza ca s-art crea o panica generala in randul oamenilor, nu si-ar mai trimite nimeni copiii niciunde.Off, ce timpuri traim!! :-((

  4. @amira – da’ un nume mai acatarii nu ai gasit sa iti semnezi postarile de blog? Ca mi-am stors creierii cine e szqwer asta care imi cere adresa blogului. Si apoi am vazut ca tu esti, dupa postarile de pe blog … hahahaaaa. Ori ai bagat blenderul in numele si prenumele tau de a iesit asta???

  5. Sa stii ca daca nu citeam pe blogul tau articolul cu tanti aceea de la HR care n-avea atata minte incat sa stearga datele personale ale aluia, eu aveam in continuare incredere si consideram ca astia de la HR sunt ceva mai destepti decat restul lumii. Uite-asa mi-am sters poza, am schimbat mailul cu unul alternativ, n-am mai scris toata adresa… oricum, pe net vezi cat de idioti pot fi unii, mai ales ca se desfasoara fara „perdea”… Mai bine ca v-ati trecut pe privat, cu circuit inchis. Voi detineti controlul si minimizati riscurile.

  6. @csabina: bai sa-ti spun sincer, ca te ameninta pe tine ca adult e una, dar cand auzi de rapiri, atrocitati si alte cele te infori.Si chiar ca nu-ti mai vine deloc sa expui copilul chiar si de o faci numai in scopuri frumoase.Mai bine cum ai procedat si tu cu aia de la HR!

  7. Stii ca si eu m-am gandit de multe ori la asta? Toate retelele de socializare, blogurile, toata nebunia asta de tehnica moderna care te captiveaza si creeaza dependenta, te face sa te expui total, ca si cand ai sta in casa cu usa descuiata. Si totusi, am intrat si eu in iuresul socializarii online si ma expun destul de mult.
    Ma gandesc ca e bine, ca ai limitat accesul. La cati nebuni sunt pe lumea asta, e bine sa fii prevazator. Pupici

  8. @svea77: Gabita asa cum am procedat e cel mai bine, cand ma expun pe mine o fac in mod voit si cu acordu-mi, pe Ayan insa nu l-am intrebat niciodata daca ii place ca-l expun tuturor sau ca toata lumea ii vedea ipostze intime din viata lui.Daca va semana cu D. si peste ani ma va acuza ca l-am expus?E cel mai bine cum am procedat acum.pupici si bun venit in noua causta! 😀

  9. Off am mai auzit si eu de chestiile astea cu pedofili, cu rapiri…mi se increteste pielea numai cand ma gandesc. Am evitat sa mai postez poze cu Stefan. Ma bate gandul sa le si sterg pe cele de pe facebook si de pe forumul pe unde am mai scris. Numai ca mi-ar lua f mult timp. Oricum, poze cu copilul e clar ca nu mai pun pe net. Va pup si sper ca de acum sa va vizitez mai des. Am pus la pastrare adresa noua, in caz ca ma lasa iarasi neuronu’ 🙂

Lasă un răspuns

