Do I look sexy?

Inainte de-a se pricopsi cu „steluta” din frunte , mi-am incercat intr-o seara veleitatile de hair-stylist pe capul lui D.Fusese la tuns si nu stiu ce fel de tunsoare fac mai nou astia care nu se mai cheama frizeri , ci hair-stylist dar rezultatul a fost unul oribil.Eu urasc ca barbatii sa aiba floace pe gat, la subrat si in alte zone mai p[utin de mentionat aici.Asadar vizita lui D. la ultimul hair stylist a fost o dezamagire totala, l-a tuns cumava aiurea lasandu0i foarte mult par pe gat si la spate si in fata parul super mare.Anyway, am pus mana pe o foarfeca si l-am aranjat eu, i-am dat si cu geluri, spume si toate produsele de styling din baie, asa incat rezultatul a fost unul ok.Pusicel a asistat la intreaga operatiune din baie si a dorit si el sa-i fac o freza noua, un look de seara :-D.Ce-a iesit?Voila:

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “Do I look sexy?

Lasă un răspuns

