Despre spinning

Eu sunt destul de lenesa cand vine vorba de mers la sala, de fitness, de aerobic nici nu mai vorbesc! Mi-era destul de lene sa ma urnesc, am fost destul de neincrezatoare in prima faza, dar…surpriza a fost de proportii.Am gasit o sala relativ aproape de noi, la vreo 7 minute cu masina, am gasit si un abonament extrem de convenabil si ne-am inscris.Ideea era sa poata merge si D. cu mine, nici el nu e prieten cu trasul de fiare, anabolizante si alte balarii care-ti umfla muschiu’.De spinnning am aflat dintr-o emisiune de pe euforiatv, mi-a placut mult prezentarea facuta de o tipa care spunea ca „la spinning uiti de tot ce este stresant in juru-ti”.Si atunci am cautat o sala mai aproape de noi unde sa se faca spinning.Odata gasit locul si ales, datorita faptului ca e aproape de noi, dar si pentru preturile mai mult decat ok, am purces la rezervare.Asadar, ne-am facut un abonament fiecare, care costa 130 ron /persoana, timp de o luna avem nelimitat accesul la spinning, zumba si aerobic+ tae-bo.Diferenta intre abonamente fiind aceea ca D. are acces la sala iar eu la aerobic.
Cum decurge ora de spinning?Ce inseamna exact spinning?Video de mai jos lamureste mai bine decat o mie de cuvinte si este exact de la sala unde mergem noi .

Parerea mea personala despre tipul asta de miscare: in 50 minute nu am transpirat in viata mea atat de mult ca si la spinning, aseara efectiv am simtit ca si cum am facut pe mine, eram fleasca pe pantaloni si transpirata rau din cap pana-n picioare, am slabit intr-o saptamana 3 kg si dupa ora de spinning am un tonus de zile mari.
ce nu-mi place la sala cu pricina:
– au un sistem destul de aiurea de programari, daca nu suni luni dimineata la prima ora, risti sa ramai fara programare pe toata saptamana in curs
– e mult prea stramt locul de desfasurare
– dupa primele sedinte te dor fesele de simti ca lesini, picioarele nu te asculta cand mergi, faci febra musculara la greu.
Partile pozitive:
– pretul excelent
– instructorii de nota 10, baieti tineri care te introduc treptat in antrenament
– relaxare totala
– sala e dotata cu vestiare care se inchid cu cheia si cheia o tii la tine in timpul sedintei de antrenament
– are feon si dusuri la vestiar deci dupa ce iesi cu partul ud te poti usca linistit inainte de-a raci serios la cap iesind in frig
– amabilitate si civilizatie maxima la toate serviciile
Urmeaza sa mergem acum sa incercam si zumba.Sunt tare curioasa cum se va desfasura ora, am inteles ca este o combinatie de dans+ aerobic, asa cum se vede in video de aici:

La aerobic nu merg deloc ( eu,una, nu-s facuta pentru topaiala aia ), astept sa merg si la tae-bo ca sa scriu impresii si de acolo.Momentan recomand calduros sa mergeti la spinning, desi initial vi se va parea greu si dureros, dupa prima saptamana va fi o reala placere.

22 comentarii la “Despre spinning

  1. De cand nu am mai auzit de spinning, am invatat prin 2001 la o scoala din Danemarca ce e acela, pe cand la noi nici nu se stia de asa ceva, pacat ca nu am putut sa incep sa fac si in Romania. Am ramas doar cu diploma de instructor 🙂 care oricum aici nu e recunoscuta.

  2. @Ovidiu : bine ai venit la noi pe blog, doi la mana nu cred ca baietii astia de la sala au diplome de instructori de spinning, important este sa poti face antrenamentul de la spinning cate o zi intreaga, sa ai rezistenta la efort fizic.Ar fi o chestie faina de facut pentru relaxare dupa un job.Sunt foarte multi barbati, din ce in ce mai multi renunta la fiare si se orienteaza catre asa ceva.

  3. Cat de tare!!!!! Zumba fac si eu acasa, cu orele, cand ma apuca:) Aerobicul nu-mi place, insa fitness, spinning si treaba asta…zumba…ma atrag foarte tare! Unde e sala, babe? 😀

  4. Super!!!acum ai lamurit si zuza din mine care habar nu avea.Si zumba mi se pare foarte misto.Spor la treaba si la cat mai multe kg minus.

  5. @Sabina: si mie cred ca-mi va placea, dupa ce merg la prima sedinta de zumba, fac o postare mai ampla.

  6. @svea: stiu, la voi e nebunie cu conditia fizica, aici, din pacate am vazut mai mult pustani si studenti cred, oamenii trecuti de 30-35 ani nu se vad la fata la sala, poate prefera insa alt tip de miscare si d-aia nu-i vad.

  7. Da, zumba e minunata! Am fost de cateva ori si am ramas cu o impresie foarte buna. Aici in Kalmar unde merg eu nu este zumba, e in proiect sa aduca…mai e o sala unde este zumba, o sa imi fac timp sa merg acolo…caci imi lipseste. Cu spinning cum spuneam, nu m-am impacat…eu merg la gimnastica in grup, care e pe diferite nivele, mai merg la yoga uneori si la CORE care mi se pare iar fain desi greu.
    Si da, aici in grupa unde merg eu, sunt tineri de la 13-14 ani pana la 70, poate si mai mult :). Lumea aici face miscare…la spinning se ocupa locurile chiar in ziua in care se dau(cu o saptamana inainte…). Oricum, e minunat ca mergeti, orice fel de miscare e super, te tine in „viata” si te mentine.

  8. @salmi: aum am aflat de la prietena mea din Suedia ca ea merge si la „power”, am sa ma interesez ce-i asta ca nu am auzit inca.Mi-ai spus de spinning, aseara am plecat cu niste dureri fesiere de nu puteam merge pe strada si m-am gandit la tine, la ce m-ai intrebat prima data cand am scris eu de spinning 😀
    La zumba am sa merg sigur sa vad cum este si daca-mi place /potriveste iar despre miscare…trebuie sa ne reapucam caci e de groaza cu sedentarismul asta.

  9. Aoleu ma dor muschii numai cand iti citesc postarea 🙂 Sunt o puturoasa prin definitie si absolut niciodat n-am reusit sa ma tin de vreo activitate fizica. Jos palaria in fata ta si a sotului! Eu mai degraba as vrea o sauna!!!

  10. @Deea: si noi ne-am urnit tare greu dar cand mergem impreuna ne montam si ne mobilizam altfel decat dac-am merge fiecare separat.E foarte greu pana te mobilizezi sa te apuci, apoi intri intr-un program si te tii de el.

  11. dupa cum iti spuneam, am fost la power . Nici eu nu aveam idee cum se desfasoara dar e cam asa:- antrenament functional pe fiecare grupa de muschi si se lucreaza in grup(e o tanti in fata care iti zice ce si cum :)), pe muzica. Lucrezi cu greutati , mai mici, sau mai mari dupa cum are fiecare chef. A fost foarteee misto!!! Mai mult ca sigur ca fac febra musculara desi am lucrat cu greutati mici , ca doar nu era sa imi umflu muschii asa de prima data:))
    Sapt viitoare m-am programat la spinning power care dureaza o ora si jumat. Am uitat sa ii intreb daca au si ambulante, asta in caz de imi dau duhul pe acolo. Maine core si un spinning mai mic de data asta. Doar 50 de minute!
    pup, te sun zilele astea

  12. @miha: am vrut sa caut pe net dar cu intamlarea „intamplatoare” cu Pusicel nu mi-a mai ars de nimic.pup si vorbim

  13. Multumesc de primire, am facut vreo 6 luni spinning la scoala acolo si am facut mai multe tipuri de antrenament, inclusiv din alea cu ambulanta aproape :), adica nu chiar ambulanta, statea un coleg si se uita la noi ca sa nu ne fie rau, sau am facut odata un antrenament pe la 1 noaptea mai „special”. Ma bucur ca a aparut si pe la noi, trebuie sa vad daca nu gasesc o sala pe aproape de mine.

  14. @Ovidiu: oau, cu ambulanta! 😀 Sia ici se face intr-un ritm destul de sustinut, pentru cei incepatori este destul de greu caci nu poti tine ritmul din prima sedinta cu cei care pedaleaza de luni bune.Dar instructorii cunosc faptul ca nu se lucreaza pe grupe si atunci te lasa sa te integrezi usor.E minunat, in seara asta am facut un antrenament cu mult mai sustinut ca pana acum ca ne-am mai obisnuit.Succes in cautarea salii si daca vrei iti dau pe mail linkul cu sala unde mergem noi.

Lasă un răspuns

