Placeri

Mai nou suntem pasionati si eu si D. de spinning, iar eu sunt pasionata de domnul acesta:

Pe domn ( melodia lui ) mi l-am pus ca si ton la telefon, iar la spinning mergem de 3 ori /saptamana la o sala de gym, to fit our bodies! 😀

6 comentarii la “Placeri

  1. Wow, spinning de trei ori pe saptamana! Eu am fost o data si m-a durut fundul o saptamana :). Nu stiu daca mai am curaj sa merg, cred ca nu e pentru mine….
    Melodia nu o stiam, e frumoasa. We frumos si voua!

  2. @salmi: eu fac in ritmul meu, nu trag ca nebuna, instructorul e un baiat fain care intelege ca vin dupa un sedentarism cumplit si am kg in plus de numa’ asa ca nu ma duc acolo pentru performanta, ci pentru miscare si sa dau jos kg in plus.A inteles si ma lasa in pace.In schimb D. care-i slab si mereu a fost in forma e innebunit de oboseala :-D, dar continuam, ce-i usor pe lumea asta?

  3. ce tare esti cu spinning-ul…mie mi-a facut niste poze barbata-miu in we si m-a apucat groaza in ce hal sunt…de saptamana viitoare ma duc la sala ,arat horror.sunt deprimata pur si simplu.

  4. @cuca: Dana si eu am uneori stari naspa datorita kg in plus si a sedentarismului, era musai sa facem ceva, am incercat eu o perioada sa alerg capie in jurul blocului dar nu a mers, apoi am incercat aerobicul care nu-mi place ca saream ca o capra bearca si in sfarsit spinningul imi place mult si slabesti si foarte mult.Hai si tu cu noi! 😀

Lasă un răspuns

