Disperare cu POLIDIN !!

Am intrat asa intr-un fel de criza, am nevoie urgenta de 10 fiole de polidin si am aflat ca nu se mai gaseste de o luna si jumatate pe nicaieri in Bucuresti.Asadar, oamenilor cu suflet mare, daca aveti prin casa polidin sau daca stiti undeva o farmacie unde se vinde, va raman profund indatorata sa-mi dati de veste si sa ma anuntati.Nu se poate inlocui cu nimic si fara el nu pot ramane insarcinata.Am folosit orice altceva se poate folosi pe lumea asta pentru a vindeca nenorocita de anexita care-mi da sterilitate ( e miez de iarna si nu pot merge la Sovata la bai iar ), am luat antibiotic, am luat supozitoare, ovule, antiinflamatoare.Numai polidinul care-mi face perfect nu-l mai gasesc.Asadar…va rog din sufletul meu, daca stiti de unde cum si cand anume pot procura zilele astea 10 fiole de polidin sa-mi dati de veste.E urgent!!Saru’mana mult de tot !!

73 comentarii la “Disperare cu POLIDIN !!

  1. @Bogdana: multumesc mult Bogdana pentru situatia de la Sensiblu.Poate reuseste cineva de la Suceava sa mi le ia.La Cantacuzino am sa sun maine sa intreb ca mi-a siugerat si pediatra strumfului meu.E musai sa ajung sa le iau.Offf cat urasc faptul ca nu pot sa raman si eu facil insarcinata!

  2. eu le-am gasit la o farmacie din craiova, acum 2 sapt.
    daca vrei merg maine si ma uit daca mai are si ti le pot lua. da cum ti le trimit?

  3. @Ana: daca nu gaseste Sabina voi aplea si la tine, pentru orice eventualitate, daca ti-e in drum, fa o intrebare te rog mult.pupici multi

  4. @corina: multumesc mult Corina, astept azi sa vad ce face Sabina , daca le gaseste si apoi iti scriu daca nu se gasesc la ea un mai.e ok asa?Despre trimis discutam pe mail detaliile.

  5. @Sabina: Sabi, ti-am lasat si pe mess un mesaj, daca nu le gasesti da-mi de stire sa apelez la altcineva.Te imbratisez cu mare drag si multumesc din suflet pentru tot!

  6. @Diana: inca nu stiu daca a gasit cine mi-a promis ca-mi ia.Te rog daca e posibil sa arunci si tu un ochi! pupici si hai cu scrisul ca mi-e dor de voi!

  7. Cum intru foarte rar, ai reusit sa ma lasi masca; ma bucur foarte tare pentru decizia ta, insa nu te mai stresa ca nu ramai insarcinata facil, spune Doamne Ajuta si va fi; si spune Doamne fereste de mai rau…stii tu cati ani am tot luptat eu, iar polidinul la mine a fost doar unul din zecile de tratamente pe care le-am facut…
    Acum imi trezesti amintiri ale vremurilor cand in fiecare seara traversam Bucurestiul sa ajung la verisoara sotului, stomatolog(acum in Canada), care imi facea polidinul…:)
    Iti tin pumnii, sa fie asa cum va doriti!

  8. @ellis: acum am asa o amigdlaita pultacee incat numai de sarcina nu-mi arde, vreau doar sa-mi treaca durerea asta de gat ca simt ca innebunesc!va pupam si mai scrieti si voi ceva noutati despre mica gaza

  9. Buna, eu caut disperata polidin si nu gasesc:( doresc sa scap de nenorocita asta de anexita;( care ma urmareste tot timpul, imi doresc din tot sufletul un bebe si nu pot face fara polidin. Ajutatima va rog. Pup

  10. @Marga scumpa, din pacate postarea mea cu polidinul dateaza de prin iarna, acum chiar nu stiu daca semai gaseste pe undeva.De anexita insa se poate scapa in mai multe feluri, un exemplu este tratamentul la Sovata unde poti raane ulterior foarte simplu insarcinata.Bafta multa , pup si eu!

  11. @irina eu mai am o cutie de polidin cu termen de valabilitate pina in octombrie 2012
    doar ca sunt din R. Moldova si trebuie deja de vazut cum fac sa ti le transmit
    ma contactezi pe e-mailul elalinam@yahoo.com pentru a discuta in amanunte

  12. @Elena: oau, nu stiam ca ma citesc si-n Republica Moldova…o mare incantare si bien ai venit in casuta noastra! Cred ca o poti ajuta pe Irina trimitandu-i-le prin posta,nu?Oricum de apreciat gestul tau frumos.

  13. va rog din suflet persoanele care mai au polidin ,am nevoie urgent de 10 fiole nu pot ramane insarcinata si asta ar fi o sansa pt mine ,deci va implor cine are sa-mi dea un raspuns pe id ramonik882002 sau email ramonik882002@yahoo.com va rog mult de tot

  14. elena te rog din suflet add la id ramonik882002 ca nu pot sa-ti trimit e-mail ca am o problema la pc

  15. @Ramona: sa stii ca polidinul nu este mereu o solutie pentru a ramane insarcinata.Eu ma „chinui” sa raman insarcinata de fix un an, am facut 2 serii de polidin a cate 20 fiole fiecare serie si nu s-a intamplat nimic.Dar nu te sfatuiesc a-ti faci sperante ca daca faci polidinul imediat vei ramane.Oricum, bafta multa si un bebe curand!

  16. buna .multumesc pt urari ,totusi asi incerca si aceasta ..provocare; eu am probleme cu progesteronul este f mic am urma 2 serii de tratament si eu .o cura de pregnyl si cu duphaston ,clostybelgit si inca nici-un rezultat,am facut toate analizele inclusiv histerosalpingografie si mi-a iesit ok mai putin progesteronul acum merg cu D-zeu inainte si cu speranta ca o sa am un bebe in curand ,acum depinde ce problema ai tu mie polidinul mi-a fost recomandat de medic ,,,bafta si tie

  17. @Ramona: eu nu am nicio problema stiuta sau descoperita, este totul ok , asa mi se spune; eu am deja un copil-un baiatel, despre care scriu pe blog, dar imi mai doresc un al doilea copil si nu se poate sa raman.Am credinta in Dumnezeu si intr-o zi cu siguranta vom avea amandoua un bebe 😀

  18. szqwer: nu am stiut ca mai ai un baietel ..sa-ti traiasca ..eu sunt noua pe aici …sa speram ca asa va fi . tu de unde ai luat polidinul ?unde la-i gasit?eu caut de ceva timp si nimic nu la-m gasit in nici-o farmacie .tu de unde esti ?

  19. @RamonA: eu am gasit polidin atunci la o prietena din Siceava, mi le-a cumparat ea si mi le-a trtimis, vorbim insa de aproape un an de chestia asta, acum nu stiu daca se mai gaseste polidin.

  20. @Elena: buna ,am vzt ca tu mai ai sau ai avut polidin .crezi ca imi poti face si mie rost de 10 fiole te rog frumos /astept un raspuns de la tine

  21. @Elena: buna ,am vzt ca tu mai ai sau ai avut polidin .crezi ca imi poti face si mie rost de 10 fiole te rog frumos /astept un raspuns de la tine am inteles ca iesti din R Moldova poti sa imi trimiti si mie prin posta si ti l platesc la destinatie sau sa imi cumperi daca se mai gaseste la voi . eu ti l platesc daca vrei iti pot trimite banii in mandat postal sa il cumperi sa imi trimiti doar adresa in mail adi_graty@yahoo.com

  22. daca ma poate ajuta si pe mine cineva chiar imi mai doresc un bebe si nu reusesc sa scap de anexita , polidinul m a ajutat prima data

  23. @dory: eu nu vand polidin si-n plus postarea asta e destul de veche daca te uiti la data cand am scris-o.Nu cred ca actualmente se mai gaseste pe undeva, dar ..succes !

  24. am vazut k e veche postarea si stiu k nu vinzi tu,dar m-am gandit k poate vede cineva care are:)dar am gasit pana la urma cu 150 ron cutia.

  25. vreau si eu macar,macar o cutie neaparat va rog daca imi ziceti si mie de unde pot lua.dory zimi si mie

  26. @diana: ti-am mai publicat un comentariu prin care cereai polidin, din pacate eu NU vand polidin si nici nu le stiu pe doamnele sau domnisoarele care intra pe aici.

  27. Mi-ati putea spune unde se gaseste Polidin in Republica Moldova?
    Am sunat la intamplare la farmacii de acolo si nu aveau deloc…
    Va multumesc,
    Adriana

  28. @Adriana: Adriana ai inteles gresit, aici nu vand polidin, e un blog personal unde am postat acum mai bine de un an postarea cu pricina .Nu am informatii mai cu seama despre Moldova.Daca vrea sa-ti raspunda cineva dintre cei care au comentat si te pot ajuta raspunsurile m-as bucura, altfel nu pot face nimic.

  29. Buna ziua,va rog din suflet dacă mă puteți ajuta cu o cutie sau 2 de polidin,am căutat peste tot si am ajuns la disperare,e singurul lucru care mă mai poate ajuta si e de negăsit.am încercat la n farmacii si distribuitori dar in zadar,va rog mult ajutatima,las email aliceparis85@yahoo.com,va multumesc anticipat

  30. Buna ziua,
    Am 7 luni de cand ma chinui cu o infectie in abdomen , dupa o pelviperitonita aparent vindecata, infectia a recidivat,sunt incapabila de luni de zile sa fac activitati zilnice normale, nu mai zic de munca.Durerea este insuportabila de m a adus in pragul disperarii.Doctorii din iasi ma paseaza de la unu la altul fara a reusi sa ma vindece.Si toate astea la numai 30 de ani!!E revoltator.!!De aceea singura mea speranta mai e in POLIDIN.
    Stiu ca poate e aproape inposibil sa mai gasesc polidin pe undeva dar inca mai sper si de aceea va rog daca aveti vre un pont de unde l as putea lua sa mi dati de veste profilmari@yahoo.com , platesc oricat numai sa l am.

  31. buna .si eu am nevoie disperata de polidin.si nu am gasit in iasi.daca ma poate ajuta cineva va ror sa mi lasati un off line pe adresa de mess sau mail crryyssu@yahoo.com si va contactez eu.va multumesc

  32. buna, am nevoie de 5 fiole polidin, nu conteaza pretul. Va rog mult daca stie cineva de vanzare sau unde le pot gasi. Multumesc.

  33. este revoltator ca au scos acest medicament miroculos!!! eu in fiecare an imi faceam 3 injectii in toamna si nu mai raceam si nici probleme de sanatate nu aveam,acum de vreo 2 ani am aflat ca se poate ramane chiar insarcinata cu polidin daca faci o cura de 10 zile dar din pacate nu se mai gaseste!! cineva mai poate gasi si pt mine o cutie de polidin,as plati orice deja am 35 ani si as vrea un copil!!! as plati oricat pt el!! pasion_nobil@yahoo.it Va multumesc din suflet!!! SIMONA

  34. am mare nevoie de o cutie de polidin pentru a putea ramane gravida stiu ca asta imi poate aduce un bebe am 33 de ani si mai mult ca orice pe lumea asta imi doresc un bebe va rog sa ma ajutati sa gasesc acest medicament miraculos sunt din craiova iar aici nu se mai gaseste ma poate ajuta cineva sunt disperata

  35. O farmacie foarte bune online este comentariu sters de moderator. Se gasesc multe produse naturale plus dermato-cosmetice

Lasă un răspuns

