Accepta-ma asa cum sunt !

Am citit mai devreme un articol care m-a lasat masca, nu articolul in sine m-a uimit, ci comentariile unor „mame”.M-a intrigat foarte tare ceea ce scria una bucata idioata, numita Ana ( cred ca blogul este format oricum din mai multe mamici -pocaite care paradoxal isi „educa” copiii conform Bibliei care ne invata sa-i torturam de mici ):
” Ana
Cred că pedeapsa corporală este binevenită uneori important este să fie meritată şi explicată înainte cum binespunea Cristina (“stam de vorba despre gravitatea greselii si stabilim impreuna un numar”). Cateva minute cu mainile sus intinse perfect sau cateva curele subtiri la fund nu strică.Cred ca este suficient de autohtona sa o aplicam uneori, insa tot cureaua ramane dupa mine cea mai utila. Tu ce folosesti ?
Ana
@ angela dupa cum vezi metoda a functionat insa te sfatuiesc sa o aplici cu calm si sa nu te lasi impresionata de urlete, etc.
@ cristina c statul in genunchi si cu mainile sus intaresc spiritul si disciplina. numarul de curele il stabilesc in functie de gravitatea faptei insa intreb intotdeauna cate crede ca merita. daca nu apreciaza corect ii aplic eu un supliment de la mine. am luat o curea de lac de la leonardo mai ingusta si face minuni.Ana
Nu prea am timp sa stau pe mess dar poti sa-mi trimiti email pe elena_constante@yahoo.com si iti raspund. Spune-mi cum procedezi tu. Eu spre exemplu nu ma las impresionata de tipete deoarece atunci cand vede ca iau cureaua din sifonier, deja spune ca nu mai face ca sa scape nepedepsita. Aici trebuie sa fii foarte ferma si sa nu te lasi impresionata sau pacalita. Pedepsa trebuie aplicata cum am mai spus cu calm dar trebuie sa simta bine. Si nu trebuie renuntat la numarul fixat initial. Copiii incerca intotdeauna sa vada pana unde pot merge si trebuie sa le arati ca existe limite pe care nu trebuie sa le depaseasca.”
Citind comentariile asteia , sincer, eu mi-am imaginat-o pe fumeia asta nebuna ca pe o nazista rea pana-n maduva oaselor, care umbla in cizme de piele lungi si cu biciul in mana ( ma rog, cureaua in cazul de fata ) si isi stoarce creierii cum sa mai pedepseasca niste evrei amarati care nu o pot indupleca cu plansul si urletele lor.Nicidecum nu am putut intelege cum e posibil ca o mama care a dat nastere unui pui de om sa il pedepseasca la modul asta.No way!
E ipocrizie daca spunem ca noi celelalte mame suntem calmul intruchipat si angelii pe pamant.Nu, nu cred nici in varianta cu ” eu niciodata nu am ridicat nici macar vocea la copil.Ok, nu te cred!”, e omeneste sa-ti pierzi cumpatul, e omeneste sa nu rationezi in fiecare moment ca „e mic si habar nu are ce face sau ca n-o face intentionat!”, dar de aici si pana la bataile care se puneau acolo la cale …e infiorator!
Singurul lucru pe care as vrea sa-l poata citi si sa pota reflecta la el Ana aia nazista ar fi asta:

” Manutele mele sunt inca mici, de aceea nu te astepta la perfectiune cand fac patul, cand pictez sau cand arunc mingea.
Treaba pe care am facut-o eu, te rog sa nu o faci inca o data. Voi simti ca nu am facut fata asteptarilor tale.
Incearca sa iei partea buna din tot ceea ce fac; bucura-te ca m-am chinuit sa ma leg singur la pantofiori, chiar daca n-a iesit decat un nod.
Piciorusele mele sunt inca mici, te rog frumos nu face pasi mari, ca sa pot tine si eu pasul cu tine. Nu uita ca sunt la inceput de drum. Ai rabdare cu mine. Voi invata totul, dar treptat, treptat. Nu ma grabi, nu ma condamna si nu te necaji cu mine!Lumea asta are atatea mistere pentru mine, iar tu trebuie sa-mi fii invatator pe drumul vietii.
Ochii mei sunt inca mici, nu au vazut lumea asa cum ai vazut-o tu. Te rog, lasa-ma sa aflu totul, fara sa ma pedepsesti pentru curiozitatea mea. Si nu ma limita inutil!
Nu te enerva cand intreb prea mult, prea des si cateodata acelasi lucru. Eu nu cunosc lumea din jurul meu si nici nu am pe altcineva in afara de tine sa intreb. Fa-ti te rog timp si pentru mine, explicandu-mi ce stii despre lumea aceasta frumoasa si fa asta bucuros si plin de dragoste.
Nu te teme sa-mi fixezi limite si reguli. Sigur le voi respecta daca esti consecvent in aplicarea lor. Insa daca astazi spui una si maine alta, sigur voi deveni confuz si nu voi mai stii ce este interzis si ce nu.
Nu ma compara mereu cu fratii mei, cu colegii mei sau cu oricine altcineva. Sunt unic si niodata nu voi fi la fel ca altii. Sigur am si eu ceva special, fa-ti doar putin timp si vei vedea si partile mele bune. Eu nu voi fii pentru multa vreme copil, lasa-ma sa-mi traiesc copilaria si sa ma bucur de ea. Nu imi incarca programul cu tot felul de lucruri care nu sunt pentru varsta mea. Acum lasa-ma doar sa ma joc.
Sufletul meu este foarte sensibil, sentimentele mele sunt inca foarte gingase. Nu ma face mai mic decat sunt! Fii intelegator la greselile mele si stangaciile care le fac mereu. Daca ma critici constant voi deveni stingher si lipsit de incredere in fortele proprii. Gandeste-te: poti sa-mi critici faptele fara sa ma critici ca persoana!
Respecta-mi drepturile de copil si demnitatea. Nu ma umili si nici nu folosi violenta verbala sau fizica cu mine. Din asta voi invata numai sa ma ascund de tine, sa mint si sa-mi fie frica. La un comportament pozitiv intotdeauna voi raspunde pozitiv, deci incearca sa fii bland, iubitor si intelegator.
Pastreaza-mi sufletul curat! Nu ma lasa sa vad si sa invat lucruri rele. Tu esti modelul meu. Nu ma minti, caci o sa cred ca minciuna este singura cale in viata; nu folosi forta, caci o sa cred ca forta este ceva normal in relatiile cu ceilalti; nu ma critica, caci astfel voi invata sa condemn; nu ma respinge, caci voi crede ca nu ma doresti si as putea incepe sa te urasc pentru asta. Ajuta-ma sa invat valorile morale: adevarul, cinstea, increderea, bunatatea, iubirea.
Tu stii ca eu vin de la Dumnezeu si tot ce vine de la el nu are cum sa fie ,,bun de nimic’’. Nu ma face sa ma simt vinovat pentru ceea ce sunt si pentru ca nu sunt asa cum ai visat. Eu sunt copilul tau si tu esti parintele meu. Asa ne-a dat Dumnezeu unul altuia.
ACCEPTA-MA SI IUBESTE-MA ASA CUM SUNT! „

50 comentarii la “Accepta-ma asa cum sunt !

  1. Doamne,fetita mi s-a zbarlit parul in cap!!!ce fel de mame sunt matracucele astea???nu pot sa cred…ok,sunt unii care te scot din ale tale,dar nici asa…mie imi vine sa plang cand ma mai ratoiesc un pic la pitic si il vad cum se uita la mine cu ochii mari…dar cu cureaua???no way.nu ai zis cum va mai simtiti…sper ca ati avut o noapte linistita.pup

  2. Pingback: Accepta-ma asa cum sunt ! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Dumnezeule mare….astea sunt mame????? Mie mi s-a facut rau citind ceea ce scrie acolo. Cat de bolnava sa fii si cat de „defecta la cap” ca sa faci asa….baiatai cu o curea pe pielea uda? Doamne, crede-ma Amira…site-ul ala merita reclamat le protectia copilului si femeile alea merita identificate dupa ip si trase la raspundere pentru abuz asupra copiilor lor. Mie una mi s-a facut parul maciuca! Rusine sa le fie…alea nu sunt mame sunt brute.

  4. vai de capul lor de proaste! alea se holbeaza ca niste lule, la pastorul care le spune si cum sa-si puna tampoanele in chiloti, atat de ignorante sunt!!! in momentul in care intra in comunitatea religioasa , ele nu au voie nici sa puna de una mica, pana nu cer voie. si asculta orbeste, tot. sa-i bata pe copkii, sa nu-i duca la doctor… da’ nu te mai duce la ele pe sait, ca iti faci nervi de pomana! mai vorbeam noi, e clar ca toti am luat cafteala de la mame de nu se poate, am stat si pe coji de nuci, a rupt si furtunul de la masina de spalat, pe mine, dar nu a dat apoi, interviu, in revista femeia. astea tin de universul intim al familiei. deci sunt niste tampite, alea!

  5. Doamne cand am citit faza cu acea curea de lac cumparata de la leonardo…….sau cu numarul exact de lovituri pe care ti-l fixezi in minte si pe care trebuie sa-l respecti….ar trebui dat la stiri articolul asta sa se minuneze o tara intreaga de ce le poate mintea unora….ce sa mai zic,am ramas socata.

  6. James Dobson ala e dus cu pluta. Nenea asta are suficienta minte incat sa remarce ca „memoria unui copil mic nu este suficient dezvoltata pentru a retine o fapta gresita pe care a savarsit-o cu zece minute in urma”, dar e foarte convins ca in urma unei batai se dezvolta subit si o sa retina… Nici eu nu dau p-afara de zen ce sunt, dar bataia nu cred ca ajuta deloc. Cred ca vine mai degraba din frustrarea adultului care nu stie sa fie parinte. M-am uitat si peste comentariile generate de articol si am ramas traznita citind sfaturile unor mame pe le-a dus mintea sa dezvolte tipuri de pedepse corporale, sa stabileasca „intensitatea” durerii in functie de gravitatea faptei motivand ca durerea, pedepsele, intaresc caracterul. Sa vezi distractie cand or creste aia mici si-o sa puna mana pe retevei sa le indoaie pe tute cu bataia cand or fi senile pe motiv ca nu le ajuta memoria si incurca medicamentele… Si cat de mandra era una ca se sperie plodul ei numa’ cand o vede ca se duce dupa curea. prostie cu carul si ignoranta. Altceva n-am ce zice.

  7. @laura: sunt convinsa ca dementi sunt peste tot in lumea asta ( mi-aduc aminte acum doar de cazul din Austria cu acel nemernic de tata care si-a torturat fata si a facut cu ea nshpe copii,etc.) dar sa scrii detasat sau sa vorbesti despre asta ca si cum ai povesti despre un triumf mi se pare incredibil!

  8. @Sabina: da’ faza aia cu „tu ce folosesti?” ai vazut-o? ca si cum intrebau de tampoane, oje, lipstickuri,etc.

  9. @Chibit: dar cine stabileste gravitatea faptei?Si cat de grava poate fi fapta comisa de un copilas ca sa poata fi batut in halul ala?

  10. @dr.Lecter”: eu sunt mai retinuta in ceea ce le priveste pe pocaite.Nu prea cred ca asculta ele tot ce spune pastorul, asta e o masca sub care se ascund anumit monstri si anumite interese grosolane.

  11. Grozav, au alea un trafic acum de nu le vine sa creada ce tare e blogul lor de „mamici”. Cu Oanamada s-au facut 5 bloguri care au scris despre ele, macar de s-ar trezi un pic

  12. @adra_bell: Andra, asa cum a fost si la articolul cu Teapa Jucariilor , exceptand traficul pe care-l facem 2-3 zile maxim, le facem si o imagine de super cacao!

  13. Iti dai seama ca pedeapsa o stabileste idioata, in functie de cat de crizata e ea in secunda aia. Nu stiu ce poate face un copil atat de grav incat sa fie nevoie de bat, curea sau alte d-astea. Nu stiu de ce se autointituleaza ele „parinti” daca ajung sa numeasca bataia „educatie” si „disciplina”, si nu inteleg ce rol mai au ele pe langa copil.

  14. Tu Amira….de ce Doamne iarta-ma citesti asa ceva?de ce te duci pe astfel de nenorociri de bloguri sau ce palaria mea sunt?de ce iti amarasti sufletul inutil?

  15. Salut. Am ajuns aici de la Oana. Respectiva mama nu va citi ce ai scris aici si daca o va face nu va pricepe. Asa ca ramane intrebarea: ce se intampla cu copiii aceia? Pe ei cine ii apara?

    Concret: exista o organizatie adevarata pentru protectia copilului in Ro? Daca da, ar trebui trimis un mail acolo cu link spre postul respectiv.

  16. @pinguilde: salut, i-am trimis si ei un trackback catre articol.Si chiar daca ar exista o organizatie adevarata e greu de facut ceva in sensul asta pentru ca necesita probe reale nu numai povestiri pe net.E un proces lung si anevoios pentru Romania, probabil.

  17. Acorda-le o sansa totusi. Poate chiar exista niste oameni sufletisti acolo care ar sapa sa gaseasca si sa salveze copiii. E mai mult decat postul asta, care nu e nici el degeaba, dar nu-i ajuta pe copii, nu?

  18. @Ana Maria: eu am gasit la adra_bell, am citi si m-am intrigat peste masura si am preluat articolul asta de nimic

  19. Am citit cu sufletul in gat articolul acesta, precum si comentariile anterioare mie… N-am avut stomac sa citesc si pe site-ul de unde ai preluat textul.

    Am avut aceeasi reactie ca si voi celelalte, m-am uitat in sus si am exclamat „Dumnezeule!”, iar apoi alta perspectiva m-a ingrozit… ca ele sunt mii, sute de mii de mame in aceasta tara. Cele care nici macar n-au acces la internet, cele ce duc o viata simpla si grobiana, cele care perpetueaza cu seninatate tratamentele primite, la randul lor, de la parinti si soti… E un model comportamental ce n-o sa piara niciodata de pe plaiurile noastre mioritice.

    Marea mea spaima este ca unul din acesti copii acum nevinovati vor suci, peste ani, mintile fetelor mele, ajungand sa perpetueze un asemenea model pe spinarea copiilor mei si a copiilor lor…

  20. @Carlitos: candva mi se parea normal sa il invat pe Ayan sa trateze toti oamenii la fel, sa nu faca diferente intre oameni.Acum, ma tot gandesc zilnic ca va trebui clar sa-l invat sa se fereasca de manelare, de tiganci, de familii dezbinate cu-n mediu total nesanatos, de oameni de proasta factura, de parveniti, de…de…Si atunci cu siguranta va alege ceva mai de soi ( cel putin asa sper eu).Eu cred ca fetele tale vor fi edcate frumos si vor cerne sigur faina de gunoaie atunci cand vor face alegeri.Nu cred ca un copil crescut intr-un mediu civilizat se poate incurca cu specimene de 2 lei.Parearea mea.

  21. Sa dea Dumenezu sa fie atat de simplu… dar stim cu totii ca sunt momente in viata cand nu mai „judecam” decat cu inima…

    Ai dreptate cu diferentierile intre oameni, mare dreptate.

  22. Pingback: Tare greu este sa fii mare | wonderworld

  23. ayandari, sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-ti plesnesti copilul peste gura si acu’ esti si tu o mamica ZEN?? Felicitarile mele 🙂

  24. @mamicadebaietel: nu stiu de ce comentariul tau a ajuns la spam, acum abia l-am vazut!
    A-i da copilului una peste gura sau la fund nu are nimic de-a face cu atrocitatile pe care le-au descris acele mamici.Si NU, nu-s o mamica zen, nu ma pot transforma dintr-o persoana destul de vulcanica intr-una zen.N-am fost si nici nu voi fi asa! dar de aici si pana la a-mi bate copilul cu o curea uda este cale lunga.In alta ordine de idei, linkul cu pricina l-am sters pentru ca nu promovez bloguri ale nulitatilor la mine pe blog.
    Cat despre educatia copilului meu, am spus-o si o mai spun si acum, daca va fi cazul am sa-l plesnesc si peste gura, dar nu-l voi bate niciodata cu salbaticia despre care se vorbea in acel post. Cred ca ai vrut sa fii ironica dar nu ti-a iesit, imi pare rau!

  25. Urat ca ai sters linkul, urat. Era pana la urma un comentariu lasat de tine, nu de altcineva. Nu vroiam neaparat sa fiu ironica, nu ma incalzeste cu nimic asta.
    Dar una peste alta, nu importa daca il bati mai putin sau mai mult, daca e mai dureros sau mai putin dureros. Bataia e bataie, repercursiunile asupra psihicului unui copil sunt cam aceleasi daca ii tragi o palma sau esti mai dura.
    Tu faci cum vrei, nu intru in polemica acum, dar mi-am adus aminte cat de tare m-a socat pe mine postarea si comentariile acelea si nu am putut sa tac.

  26. @mamicadebeietel: de ce este atat de urat ca sterg un link al unui blog pe care nu il doresc pe blogul meu?Ce anume ti se pare atat de urat?
    Hai sa nu exageram, bine?sa pastram in orice o moderatie, sa nu fim exagerate!Bataia nu este bataie oricum, o palma nu se poate compara cu o bataie pe pielea goala cu o curea uda,nu?Si noi acum vorbim ipotetic, ce am sa fac eu peste ani si daca am s-o fac.Si tipatul poate fi extrem de stresant si il poate mutila psihic, nu-mi spune ca tu nici nu tipi la alt tau copil?! Sau tu esti perfect zen?
    Cat despre polemica…nici nu ai avea cum sa intri in polemica acum, caci in educarea copilului meu nicio parere din exterior nu ma intereseaza foarte tare 😀

  27. Pai e evident ca ai sters linkul ca sa nu mai vada nimeni ce-ai scris tu acum un an, cand bataia la un copil de un an nu ti se parea asa o atrocitate.
    Ce faci tu acum e ipocrizie. Atat am avut de spus. La revedere!

  28. @mamaicaunui baietel: am sa caut exact comentariul meu si am sa-l pun aici la tine fara link, iar apoi crezi ca as putea sa te injur ingrozitor?Citeste cu atentie si apoi vorbeste ! stai ca-l caut si revin sa te porcai!

  29. Oh puh-leeeeeeeeeeeeeeeeeease!!! Porcaie-te pe tine.

    PS: am uitat sa-ti raspund. Nu, nu tip la copilul meu ptr ca nici mie nu-mi place sa tipe cineva la mine. Si mi se pare stupid. Iar oamenii care tipa sunt hidosi.

  30. @mamicadebaietel:Ia doamna si recisteste poate acum intelegi mai bine:
    ” ayandari
    May 21, 2010

    ha! ce subiect ai dezbatut! Geez…tu nu ma citesti de foarte mutl timp dar eu am scris la un moment dat pe un forum cu mamici d-astea heroine care isi cresteau copiii numai in pace, liniste si armonie totala.Mneah…si la un moment dat, cu multe luni in urma, aproape un an ( asa cum scriu si pe blogul meu) am scris ca eu nu sunt de acord ca el sa-si bage mainile in gura toata ziua, drept pentru care de fiecare data cand il vad cu mana in gura ii scot mana din gura sau ii pun manusi.Si atunci am mai scris ca eu nu voi niciodata marioneta unui copilas, ca voi fi ferma intotdeauna in deciziile mele vis-avis de el si ca da ii voi mai aplica si cate o bucata daca va fi nevoie ( pana acum nu a fost inca nevoie dar mai tarziu nu bag mana in foc ca nu va fi ).Well…au sarit pe mine toate heroinele alea, m-au facut “mama denaturata”, ” mama monstru care-mi mutilez copilul”, mi-au facut ele predictii ca Bimbi va fi sociopat si ca imi bat joc de el,etc.frate, atunci mi-am dat seama ca traim intr-o societate nebuna, ca e mai bine sa iti tii gura si sa-ti educi copilul cum crezi dar fara a spune in gura mare.Exista o tendinta a societatii de azi, de-a scoate la iveala doar fapte poleite cu aur, cand de fapt in curte-i leopardul.Oare cate heroine care te-au citit acum si-au pus mainile in cap gandindu-se ce mama denaturata esti ca i-ai dat copilului o palmuta la fund? big grin Ohhh Geez! hai va pupam si sunt intru’ totul de acord cu ceea ce ai scris! ”
    Si acum te voi injura foarte tare:
    UNDE PULA MEA VEZI TU CU OCHII AIA AI TAI CHIOMBI CA AM SCRIS EU CA-S DE ACORD CU BATAIA UNUI COPIL DE UN AN? V-ati invatat toate sa aruncati cu rosii stricate dar habar nu aveti ce cititi.Scoate-ti dreq benoaclele alea si rastalmaceste textul si abia apoi sa-ti permiti sa ma faci pe mine ipocrita, ai inteles?Hai sicitir de aici, sa nu te mai prind pe blogul meu, muie de femeie care nu intelegi contextul dar imi pui vorbe in pix!

  31. @mamicadebaietel: uite ca eu sunt hidoasa acum si tip la tine :VREI SA TE DUCI IN PUH_LEAAAAAAAAAASUL MEU????????????? Eu, unam, tare-s satula de cretine ca si tine! hai usttttttttttttttttttttt de aici repejor, la blogurile tale zen , cu mamici perfecte ca si tine! Sictirrrrrrrrrrrr

  32. ISTERICO, ia si citeste aici. Freud ar avea multe de spus despre tine.

    ayandari May 23, 2010

    am si eu o mare rugaminte la doamnele care sunt total impotriva “bataitei” si considera ca explicand copilului reusesti sa obtii rezultatul dorit.Mai nou, al meu baietel musca foarte rau toti copiii cu care intra in contact.Are numai 1 an, i-am explicat si para explicat, el face tot ce stie, musca copilasii pana la sange.Cineva mi-a spus sa-i dau peste gura ca se va dezvata.Cum ati face voi, mamicilor si bunicilor zen ca sa nu mai muste copiii evitand bataia? ( mentionez ca nu l-am plesnit peste gura inca, caci mi-e mila de el! )

  33. @mamicadebeitel: Bai muie tu chiar esti proasta, mah! Tu intelegi ce scrie acolo?Pai nu vezi ca scrie negru pe alb ca nu pot sa-i dau peste gura desi asa am fost sfatuita?
    Ma pis si pe tine si pe Freud al tau cu o mare putere, ce zici de asta?Si asta e ultimul comentariu pe care il aprob unei idioate ca si tine.Da-i-l lui fiu-tu pe Freud in brate si lasa-ma pe mine sa-mi tiranizez plodul meu, e ok asa?Iar acum te du cu o mare putereeeeeeeeeeee fix in Freud :-D, Adios, mi-a facut o reala placere sa trec pe raboj inca o idioata.Si sa nu uit sa-ti mai dau o muie scurta pentru cuvantul „isterica”.

  34. Esti delicios de penibila. Si multe nu prea stii. Pacat.
    Intoarce-te in mahalaua din care vii.

  35. @mamicadebaietel: Ceea ce nu inteleg eu este cum de tocmai numai de pe acel blog mi-ai gasit comentariile ?Bai eu stiam ca tu esti nevropata si stiu ca inca ma citesti, dar de aici si pana la a face o obsesie pentru mine e cale lunga.Imi asum insa si chestia asta cu psihopatii din moment ce blogul este public.Deci tovarasa, baga-te la colorat si nu-ti mai trage pseudonime ca oricum ti-o iei in gura, si de-mi semnezi cu numele real si de semnezi cu numele „de scena”.

  36. O ultima intrebare: l-ai invatat si pe baietelul tau cuvintele astea frumoase? Cred ca stie multe poezii frumoase :))))))

    N-are nimeni obsesie ptr tine ma cherie, nu te-am citit niciodata. Te-am gasit din greseala la Bogdana pe blog si cautand sa dau link la cacatul ala unde ai comentat am vazut ca mimoza ipocrita da lectii de parenting acum.

    Stiu ca nu mai acceptii comentarii, probabil deja spargi paharele de cristal de nervi … dar trebuie sa-ti mai zic o data: esti o mahalagioaica penibila.

  37. Pingback: Mămicădebăieţel – nebuna di pi şientru | Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

